Zakulisowy materiał o powstawaniu Assassin’s Creed III (napisy PL) – część pierwsza
Twórcy Assassin's Creed zaprezentowali pierwszy z czterech odcinków materiału poświęconego powstawaniu gry. Opowiadają w nim między innymi o rewolucji amerykańskiej, głównym bohaterze gry i silniku napędzającym produkcję. Specjalnie dla Was przygotowaliśmy polskie napisy.
Łukasz Szliselman
Wraz ze zbliżającą się premierą Assassin’s Creed III Ubisoft zaczyna podkręcać atmosferę oczekiwania. Opublikowany został pierwszy z planowanych czterech odcinków z procesu tworzenia gry. Obejrzeć go możecie u nas z polskimi napisami:
Na początku twórcy opowiadają o rozmachu samej gry jak i ogromnym nakładzie pracy, jakiej wymagało jej stworzenie. Jedną z ciekawszych informacji, jaką ujawniają autorzy, jest fakt, że w produkcję zaangażowane zostało kilkaset osób w pięciu różnych studiach na całym świecie. Każde z nich zajmuje się konkretnym elementem gry.
Z materiału dowiadujemy się też co nieco o historycznej otoczce Assassin’s Creed III. Na temat znaczenia i charakteru rewolucji amerykańskiej wypowiadają się zawodowi żołnierze i eksperci.
Deweloperzy przybliżają nam nieco postać głównego bohatera, Connora – opisują jego charakter, motywy, cele i zdolności. Jest on bardziej pokorny od swego florenckiego przodka, a jego działania napędza umiłowanie sprawiedliwości a nie żądza zemsty. Jako pół Brytyjczyk pół Indianin, Connor ma spore powiązania z kulturą plemienia Mohawk. Chcąc uwiarygodnić swoją produkcję, twórcy zbadali elementy kultury Indian i nawet nagrali kwestie mówione w ich języku. W zaprezentowanym materiale usłyszeć można „głos” Connora, w którego wcielił się Noah Watts.
W końcu, dowiadujemy się co nieco o silniku wykorzystanym w Assassin’s Creed III. Świat gry składa się z dwóch dużych miast, Bostonu i Nowego Jorku, oddanych w skali 1:3 oraz terenu pomiędzy nimi zwanego Pograniczem. AnvilNext (bo taką nazwę nosi engine) umożliwił stworzenie tego ogromnego obszaru, jak również takich elementów, jak m.in.: system pogodowy, zmienne pory roku, deformowalny śnieg oraz możliwość wyświetlania imponującej liczby 2,5 tysiąca postaci na raz.
W następnym odcinku deweloperzy opowiedzą o walce, broni i taktykach używanych w wojnie o niepodległość Stanów Zjednoczonych Ameryki.
Przypominamy, że Assassin’s Creed III ukaże się 31 października w wersji na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, a na PC miesiąc później – 23 listopada. Planowana jest też wersja na konsolę Wii U, której daty premiery jeszcze nie znamy.
Więcej:„To najpiękniejszy samochód, jaki rozbiliśmy”. Twórcy Concord wreszcie przerywają milczenie

GRYOnline
Gracze
Steam
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
MC Grzechu Centurion
Zapowiada się rewelacyjnie! Tylko jeszcze te dwa cholerne miesiące. Będzie się dłużyło:)
Chriso25 Generał

Jedna z niewielu gier w tym roku na ktora czekam z wypiekami na twarzy. Seria co prawda mi sie troche znudzila, ale nowy okres, w ktorym rozgrywa sie gra i nowy bohater, sprawia ze znowu, Assassin’s Creed przyciaga moje wieksze zainteresowanie.
Lloyd Bank$ Centurion
zanonimizowany558287 Senator
czekam z niecierpliwością
Arcadius Konsul
Na pewno robi wrażenie, zobaczymy jak to wyjdzie w rzeczywistości.