Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 sierpnia 2012, 11:40

autor: Łukasz Szliselman

Zakulisowy materiał o powstawaniu Assassin’s Creed III (napisy PL) – część pierwsza

Twórcy Assassin's Creed zaprezentowali pierwszy z czterech odcinków materiału poświęconego powstawaniu gry. Opowiadają w nim między innymi o rewolucji amerykańskiej, głównym bohaterze gry i silniku napędzającym produkcję. Specjalnie dla Was przygotowaliśmy polskie napisy.

Wraz ze zbliżającą się premierą Assassin’s Creed III Ubisoft zaczyna podkręcać atmosferę oczekiwania. Opublikowany został pierwszy z planowanych czterech odcinków z procesu tworzenia gry. Obejrzeć go możecie u nas z polskimi napisami:

Na początku twórcy opowiadają o rozmachu samej gry jak i ogromnym nakładzie pracy, jakiej wymagało jej stworzenie. Jedną z ciekawszych informacji, jaką ujawniają autorzy, jest fakt, że w produkcję zaangażowane zostało kilkaset osób w pięciu różnych studiach na całym świecie. Każde z nich zajmuje się konkretnym elementem gry.

Z materiału dowiadujemy się też co nieco o historycznej otoczce Assassin’s Creed III. Na temat znaczenia i charakteru rewolucji amerykańskiej wypowiadają się zawodowi żołnierze i eksperci.

Deweloperzy przybliżają nam nieco postać głównego bohatera, Connora – opisują jego charakter, motywy, cele i zdolności. Jest on bardziej pokorny od swego florenckiego przodka, a jego działania napędza umiłowanie sprawiedliwości a nie żądza zemsty. Jako pół Brytyjczyk pół Indianin, Connor ma spore powiązania z kulturą plemienia Mohawk. Chcąc uwiarygodnić swoją produkcję, twórcy zbadali elementy kultury Indian i nawet nagrali kwestie mówione w ich języku. W zaprezentowanym materiale usłyszeć można „głos” Connora, w którego wcielił się Noah Watts.

Ratonhnhaké:ton, dla anglojęzycznych przyjaciół - Connor Kenway

W końcu, dowiadujemy się co nieco o silniku wykorzystanym w Assassin’s Creed III. Świat gry składa się z dwóch dużych miast, Bostonu i Nowego Jorku, oddanych w skali 1:3 oraz terenu pomiędzy nimi zwanego Pograniczem. AnvilNext (bo taką nazwę nosi engine) umożliwił stworzenie tego ogromnego obszaru, jak również takich elementów, jak m.in.: system pogodowy, zmienne pory roku, deformowalny śnieg oraz możliwość wyświetlania imponującej liczby 2,5 tysiąca postaci na raz.

W następnym odcinku deweloperzy opowiedzą o walce, broni i taktykach używanych w wojnie o niepodległość Stanów Zjednoczonych Ameryki.

Przypominamy, że Assassin’s Creed III ukaże się 31 października w wersji na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, a na PC miesiąc później – 23 listopada. Planowana jest też wersja na konsolę Wii U, której daty premiery jeszcze nie znamy.