Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Friendly Fire 8 stycznia 2019, 17:01

autor: Redakcja GRYOnline.pl

Zagraj o nagrody w Rocket League

Kolejny rok, kolejny turniej Rocket League. Sezon rozpoczynamy od trybu 2v2 i drabinki pojedynczej eliminacji. Zapisz się już teraz i powalcz o sprzęt SteelSeries.

Zagraj o nagrody w Rocket League - ilustracja #1

Trzeci sezon Friendly Fire rozpoczynamy od gry, która jest z nami niemal od samego początku. Mamy na myśli klasyczny turniej Rocket League 2v2 na platformach PC/PS4. Zapisy startują już dzisiaj i potrwają do soboty 19 stycznia godz. 19:00. Gramy w trybie 2v2 w systemie pojedynczej eliminacji (mecze BO3). Na uczestników czekają nagrody w postaci słuchawek od SteelSeries (model Arctis 3) oraz punktów do rankingu trzeciego sezonu Friendly Fire. Więcej informacji zamieszczamy poniżej, a wszystkie szczegóły, zapisy oraz regulamin znajdziecie na głównej stronie zawodów.

Od ćwierćfinałów mecze będą streamowane na Twitchu z komentarzem naszego stałego komentatora Karola Sucheckiego.

Brakuje ci zawodnika do drużyny? Chcesz pogadać z naszymi redaktorami? Masz pytania odnośnie turnieju? Wpadnij na naszego Discorda.

Główną stronę turnieju i formularz zgłoszeniowy znajdziesz tutaj.

Zasady i terminy

Zagraj o nagrody w Rocket League - ilustracja #2

Reguły turnieju

1. Turniej rozgrywany będzie w trybie 2v2 na platformie PC i PS4.

2. Maksymalna liczba uczestników wynosi 64 drużyny.

3. Każdy członek drużyny powinien posiadać konto na platformie Toornament.

4. Uczestnicy zostaną wybrani według kolejności zgłoszeń 19 stycznia do godz. 22:00.

5. Zaakceptowani uczestnicy mają obowiązek potwierdzić swój udział 20 stycznia od godz. 7:00 do 16:00 poprzez użycie opcji Check-in na platformie Toornament (instrukcja na dole strony).

6. Turniej startuje 20 stycznia o godz. 18:00, a uczestnicy mają obowiązek pojawienia się na Discordzie o godz. 17:30.

7. Uczestnicy rozgrywek mają obowiązek zaraportowania wyników spotkań poprzez platformę Toornament.

Najważniejsze terminy

  • Początek rejestracji: 8 stycznia
  • Koniec rejestracji: 19 stycznia 19:00
  • Ogłoszenie uczestników: 19 stycznia 22:00
  • Etap Check-in: 20 stycznia od 7:00 do 17:00
  • Start wydarzenia: 20 stycznia, godz. 18:00 (obowiązkowe zgłoszenie na Discordzie do godz. 17:30)

Rejestracja w serwisie Toornament

Serwis Toornament wymaga założenia własnego konta i nie jest na razie dostępny w naszym ojczystym języku, dlatego przygotowaliśmy dla was prostą instrukcję jego obsługi.

Krok 1

Zagraj o nagrody w Rocket League - ilustracja #3

W celu wzięcia udziału w wydarzeniu należy się do niego zapisać przez platformę Toornament. Na początku udaj się na stronę www.toornament.com, a następnie wybierz przycisk “Sign up” w prawym górnym rogu ekranu.

Krok 2

Musisz teraz założyć swoje prywatne konto Toornament, wypełniając widoczny poniżej formularz.

Zagraj o nagrody w Rocket League - ilustracja #4

1. Login.

2. Adres e-mail

3. Hasło

4. Kraj pochodzenia

Po wypełnieniu wszystkich pól zaznacz ostatnią z trzech kratek i kliknij przycisk “Sign up”.

Krok 3

Zagraj o nagrody w Rocket League - ilustracja #5

Po udanej rejestracji zaloguj się klikając przycisk “Log in” w prawym górnym rogu głównej strony serwisu. Możesz teraz przejść do strony wydarzenia, a następnie wypełnić i wysłać zgłoszenie.

Zagraj o nagrody w Rocket League - ilustracja #6

Na początku kliknij przycisk “Register to the tournament”, a wyświetli ci się formularz zgłoszeniowy. Wypełnij dokładnie wszystkie wymagane pola, a następnie zaznacz pole w lewym dolnym rogu i kliknij przycisk “Submit your registration”.

Raportowanie wyników

Zagraj o nagrody w Rocket League - ilustracja #7

Platforma Toornament pozwala na raportowanie wyników meczów przez samych graczy. Aby to zrobić, należy zalogować się w serwisie, a następnie wybrać zakładkę „MY MATCHES” (1). Pojawi się wtedy lista wszystkich meczów, do których jesteśmy zapisani. Wystarczy kliknąć na jeden z nich, aby go wybrać (2).

Zagraj o nagrody w Rocket League - ilustracja #8

Na ekranie meczu znajdziemy kilka istotnych informacji oraz pól do wypełnienia. Na samej górze znajdują się ksywki graczy lub nazwy zespołów (1). Ich położenie (z prawej lub lewej strony) odpowiada punktacji poniżej, którą należy uzupełnić raportując wynik starcia (2). Oprócz wpisania punktacji należy również zaznaczyć kto wygrał (Win) i kto przegrał (Loss) mecz lub wybrać remis. W przypadku pojedynków BO3 lub BO5 w polu „Notes” należy podać wyniki każdej pojedynczej mapy (3).

Niżej znajduje się przycisk „+Add” (4). Wciśnięcie go spowoduje pojawienie się pola służącego do przesłania screena z wynikami (5). Jeżeli mecz wymaga kilku screenów, wystarczy kilkukrotnie użyć przycisku „Add”. Po uzupełnieniu wszyst