Ruszył kickstarter Iron Harvest, czyli RTS-a osadzonego w opracowanym przez Jakuba Różalskiego świecie 1920+. Tempo gromadzenia środków jest imponujące i twórcy nie powinni mieć problemów z osiągnięciem celu minimalnego - 450 tys. dolarów.

Studio KING Art Games uruchomiło w serwisie Kickstarter zbiórkę na Iron Harvest, czyli strategię czasu rzeczywistego rozgrywającą się w wykreowanym przez Jakuba Różalskiego uniwersum 1920+. Cel minimalny ustawiono na poziomie 450 tysięcy dolarów, a akcja dobiegnie końca 14 kwietnia.
Twórcy raczej nie powinni mieć dużego problemu z osiągnięciem celu minimalnego, gdyż w ciągu pierwszej godziny udało im się zgromadzić 60 tys. To dobra wiadomość, ponieważ oznacza zwiększenie szansy na zrealizowanie celów dodatkowych.
Uzbierana kwota: | Zawartość gry: |
450 tys. dolarów | Bazowa gra plus kampania fabularna na ok. 20 godzin. |
500 tys. dolarów | Tryb Nowa Gra Plus. |
600 tys. dolarów | Scenki przerywnikowe w kampanii. |
750 tys. dolarów | Samodzielne mapy wyzwań, z ciekawymi problemami taktycznymi do rozwiązania. |
850 tys. dolarów | Tryb skirmish, w którym zmierzymy się ze sztuczną inteligencją według ustalonych przez gracza zasad. |
1 mln dolarów | Tryb multiplayer PvP, pozwalający toczyć bitwy z innymi graczami. |
1,1 mln dolarów | Możliwość rozegrania kampanii w trybie kooperacyjnym. |
1,15 mln dolarów | Wyzwania kooperacyjne. |
1,2 mln dolarów | Sieciowe ligi i sezony. |
1,5 mln dolarów | DLC z nową minikampanią fabularną. |
Iron Harvest zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Według kickstartera premiera zaplanowana została na grudzień przyszłego roku. Nie zdziwilibyśmy się jednak, gdyby została przełożona na późniejszy termin w wypadku, gdy zbiórka osiągnie wiele z dodatkowych celów i tym samym doprowadzi do rozbudowy zawartości gry.
Warto zauważyć, że autorzy pilnują, aby nie przesadzić ze zwiększeniem skali projektu. Nie mają w planach dodania żadnych nowych celów kampanii na Kickstarterze, nawet gdy uda im się znacząco przekroczyć 1,5 mln dolarów. Ponadto objęte ostatnim z progów DLC z dodatkową minikampanią ma się ukazać dopiero po premierze pełnej wersji.
GRYOnline
Gracze
Steam
12

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.