Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Materiały promocyjne 4 lipca 2024, 17:22

Wyniki konkursu ROG My Script

Poznajcie zwycięzców konkursu ROG My Script, którzy przygotowali najciekawsze scenariusze zwiastunów gier i zdobyli doładowania na platformę Steam oraz zestawy gadżetów od ASUS-a.

Źródło fot. ASUS
i

Zakończyliśmy konkurs ROG My Script. Uczestnicy wykazali się dużą kreatywnością, przedstawiając nam swoje pomysły na scenariusze wymarzonych zwiastunów do gier, jakie mogłyby powstać na laptopie ASUS ROG Zephyrus G16. Wyłoniliśmy trzy najlepsze prace, których zwycięzcy zostaną nagrodzeni doładowaniami do swoich kont Steam oraz zestawem gadżetów ASUS ROG o wartości 500 zł. Dziękujemy wszystkim za udział i zapraszamy na kolejne konkursy, jakie w przyszłości pojawią się na łamach GRYOnline.pl.

Wyniki konkursu:

1. miejsce – Ewa Tykwińska, praca „Don’t Fly Away”

2. miejsce – Jacek Wielgosz, praca „Shadow City”

3. miejsce – Alicja, praca „Nekrowars”

Nagrody w konkursie

W konkursie nagrodzone zostały 3 najlepsze prace, a nagrody prezentują się następująco:

Miejsce 1. – Nagroda rzeczowa w postaci doładowania konta Steam o wartości 440 złotych oraz zestawu gadżetów ASUS ROG o wartości 500 zł

Miejsce 2. – Nagroda rzeczowa w postaci doładowania konta Steam o wartości 280 złotych oraz zestawu gadżetów ASUS ROG o wartości 500 zł

Miejsce 3. – Nagroda rzeczowa w postaci doładowania konta Steam o wartości 140 złotych oraz zestawu gadżetów ASUS ROG o wartości 500 zł

Wszystkie informacje na temat konkursu znajdziecie w Regulaminie!

Przypominamy też, że więcej o tym, jak stworzyć doskonały zwiastun, dowiecie się ze strony internetowej #ROG4Creators, gdzie ambasadorzy akcji Tomek Wikliński (pracował przy materiałach do takich gier jak Dying Light czy Cyberpunk 2077) oraz Karol Sapiński (m.in. Dying Light, The Medium). przygotowali serię materiałów instruktażowych.

Konkurs organizowany jest przez firmę ASUS we współpracy z Webedia Polska SA.

Michał Grygorcewicz

Michał Grygorcewicz

W GRYOnline.pl najpierw był współpracownikiem, zaś w 2023 roku został szefem działu Produktów Płatnych. Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

więcej