Poznaliśmy datę premiery dodatku World of Warcraft: Midnight. Ponadto Blizzard ugiął się pod presją graczy i drastycznie obniżył koszt transmogów.
Firma Blizzard Entertainment odsłoniła skrzętnie skrywane dotąd karty i ujawniła oficjalną datę premiery dodatku World of Warcraft: Midnight. Rozszerzenie, którego najgłośniejszą nowością będzie system housingu, ukaże się 2 marca 2026 roku. A zatem wrześniowy przeciek, zgodnie z którym nowe dzieło Blizzarda miało ukazać się 26 lutego, okazał się nietrafiony (co prawda informator billbil-kun pomylił się zaledwie o kilka dni, ale jednak).
Na tym nie koniec, gdyż pracując nad WoW: Midnight, Blizzard zmienił sposób działania transmogów (systemu zmiany wyglądu ekwipunku), „przyklejając” je do slotów, a nie do poszczególnych przedmiotów. Takie operacje potrafiły jednak być kosztowne, co nie spodobało się fanom testującym WoW: Midnight w ramach bety, czemu dali głośny wyraz na oficjalnym forum gry.
Ostatecznie twórcy ugięli się pod presją i ogłosili, że drastycznie obniżą cennik transmogów. Zapisanie wyglądu przedmiotu stanieje o około 60 procent, natomiast koszt odblokowania kolejnych slotów będzie niższy aż o 80 procent. Dodatkowo maksymalna liczba takich slotów zostanie podniesiona z 20 do 50. Fani mogą więc odtrąbić sukces.
Warto jeszcze odnotować, że Blizzard rozważa możliwość uczynienia omawianych slotów wspólnymi dla całego konta. Obecnie nie wiadomo jednak, kiedy studio zdecyduje się na taki krok.
Więcej:Premiera Bannerlord: War Sails. Przełomowy dodatek już jest, ale jego cena w Polsce nie zachwyca
1

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.