Blizzard wprowadza możliwość opłacania subskrypcji złotem oraz kupowania kruszcu za prawdziwe pieniądze. WoW Tokeny zadebiutują dzisiaj w krajach Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej oraz Oceanii o godzinie 19:00.

Pierwsze plotki na temat wprowadzenia do World of Warcraft możliwości opłacania subskrypcji przy pomocy złota i zdobywania tegoż przy wykorzystaniu realnych pieniędzy pojawiły się pod koniec ubiegłego roku, a dwa tygodnie temu firma Blizzard ujawniła, że wprowadzenie tzw. WoW Tokenu to kwestia kilku tygodni. I rzeczywiście, opcja ta zostanie wprowadzona dzisiaj dla obu Ameryk oraz krajów Oceanii około godziny 19:00 czasu polskiego (daty udostępnienia tokenów w innych regionach mają zostać ujawnione w późniejszym terminie). Będzie ona kosztować odpowiednio 20 dolarów amerykańskich (ok. 75 złotych) i 25 dolarów australijskich (ok. 71 złotych), a w przypadku zakupu poprzez dom aukcyjny przy wykorzystaniu wirtualnej waluty – 30 tysięcy sztuk złota. Twórcy zaznaczyli, że początkowe ustawienia związane z wprowadzeniem tych żetonów mają charakter tymczasowy – cena w wirtualnym złocie uzależniona będzie od popytu i podaży w danym regionie (nie będzie możliwości dokonania wymiany pomiędzy graczami np. z Ameryki i z Europy). Dotyczy to także limitu WoW Tokenów zakupionych w ciągu jednego miesiąca (wstępnie: 10 żetonów na 30 dni).
Czym dokładnie są WoW Tokeny? To specjalne przedmioty, które można wykorzystać na dwa sposoby: w celu przedłużenia subskrypcji o 30 dni lub sprzedania ich w domu aukcyjnym za określoną liczbę złota Ma to z jednej strony umożliwić najbardziej aktywnym graczom opłacenie subskrypcji bez potrzeby wydawania rzeczywistych środków finansowych, z drugiej pozwoli bogatszym i bardziej okazjonalnym graczom na zyskanie złota bez poświęcania wielu godzin dziennie na grę. Poniżej możecie znaleźć filmik zamieszczony przez Blizzard, wyjaśniający funkcjonowanie WoW Tokenów.
Więcej:Polski thriller science fiction, uwielbiana klasyka i Fallout 76 do odebrania w Amazon Prime Gaming
GRYOnline
Gracze
0

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).