Wiosnobranie – podsumowanie akcji na infografice
Sklep Muve Digital podsumował akcję Wiosnobranie, w ciągu której można było kupić przez sześć dni 154 tytuły po przecenie. Inicjatywa rozpoczęła się pierwotnie w kwietniu, ale ze względu na przeciążenie serwerów przesunięto termin na trzeci tydzień maja.
Bartosz Woldański

Od 21 do 26 maja trwała przygotowana przez sklep muve.pl akcja Wiosnobranie. Podobnie jak na początku tego roku, z okazji Zimobrania, firma Cenega podsumowała na specjalnej infografice tygodniową inicjatywę, podczas której dało się nabyć ponad 150 przecenionych gier takich wydawców jak Rockstar Games, Square Enix czy Warner Bros. W ramach Wiosnobrania można było taniej kupić m.in. Borderlands 2, Civilization V, XCOM-a, Max Payne’a 3, Deus Ex: Human Revolution czy Dark Souls.
Sklep Muve Digital pochwalił się szczegółowymi statystykami dotyczącymi przeprowadzonej akcji:
- 154 – tyle tytułów można było kupić podczas Wiosnobrania
- 6 – tyle dni trwała promocja
- 29,179 – liczba gier kupionych w ramach akcji
- 17,77 – średnio co tyle sekund kupowano grę
- 1,41 – średnia liczba tytułów w koszyku
- 68% – średnia zniżka
- 27 – w tylu serwisach branżowych można było przeczytać o promocji
- 2600 – tylu nowych fanów na Facebooku zyskał sklep Muve Digital podczas Wiosnobrania
Warto jeszcze dodać, że na podium najczęściej kupowanych gier trafiły:
Reasumując, Wiosnobranie może nie okazało się tak huczne jak Zimobranie, także wybór przecenionych gier nie był równie szeroki, ale majowe cięcie cen trwało o połowę krócej, co znacząco przełożyło się na uzyskane wyniki. Mamy nadzieję, że w przyszłości tak przeprowadzonych akcji będzie więcej w polskich sklepach z grami.
- Podsumowanie Wiosnobrania w sklepie muve.pl
