Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 czerwca 2013, 18:15

autor: qjin

Wiosnobranie – podsumowanie akcji na infografice

Sklep Muve Digital podsumował akcję Wiosnobranie, w ciągu której można było kupić przez sześć dni 154 tytuły po przecenie. Inicjatywa rozpoczęła się pierwotnie w kwietniu, ale ze względu na przeciążenie serwerów przesunięto termin na trzeci tydzień maja.

Firma Cenega pokusiła się o szczegółówe podsumowanie akcji Wiosnobranie - Wiosnobranie – podsumowanie akcji na infografice - wiadomość - 2013-06-12
Firma Cenega pokusiła się o szczegółówe podsumowanie akcji Wiosnobranie

Od 21 do 26 maja trwała przygotowana przez sklep muve.pl akcja Wiosnobranie. Podobnie jak na początku tego roku, z okazji Zimobrania, firma Cenega podsumowała na specjalnej infografice tygodniową inicjatywę, podczas której dało się nabyć ponad 150 przecenionych gier takich wydawców jak Rockstar Games, Square Enix czy Warner Bros. W ramach Wiosnobrania można było taniej kupić m.in. Borderlands 2, Civilization V, XCOM-a, Max Payne’a 3, Deus Ex: Human Revolution czy Dark Souls.

Sklep Muve Digital pochwalił się szczegółowymi statystykami dotyczącymi przeprowadzonej akcji:

  • 154 – tyle tytułów można było kupić podczas Wiosnobrania
  • 6 – tyle dni trwała promocja
  • 29,179 – liczba gier kupionych w ramach akcji
  • 17,77 – średnio co tyle sekund kupowano grę
  • 1,41 – średnia liczba tytułów w koszyku
  • 68% – średnia zniżka
  • 27 – w tylu serwisach branżowych można było przeczytać o promocji
  • 2600 – tylu nowych fanów na Facebooku zyskał sklep Muve Digital podczas Wiosnobrania

Warto jeszcze dodać, że na podium najczęściej kupowanych gier trafiły:

Pełne podsumowanie na infografice - Wiosnobranie – podsumowanie akcji na infografice - wiadomość - 2013-06-12
Pełne podsumowanie na infografice

Reasumując, Wiosnobranie może nie okazało się tak huczne jak Zimobranie, także wybór przecenionych gier nie był równie szeroki, ale majowe cięcie cen trwało o połowę krócej, co znacząco przełożyło się na uzyskane wyniki. Mamy nadzieję, że w przyszłości tak przeprowadzonych akcji będzie więcej w polskich sklepach z grami.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.