Sklep Muve Digital podsumował akcję Wiosnobranie, w ciągu której można było kupić przez sześć dni 154 tytuły po przecenie. Inicjatywa rozpoczęła się pierwotnie w kwietniu, ale ze względu na przeciążenie serwerów przesunięto termin na trzeci tydzień maja.
Bartosz Woldański

Od 21 do 26 maja trwała przygotowana przez sklep muve.pl akcja Wiosnobranie. Podobnie jak na początku tego roku, z okazji Zimobrania, firma Cenega podsumowała na specjalnej infografice tygodniową inicjatywę, podczas której dało się nabyć ponad 150 przecenionych gier takich wydawców jak Rockstar Games, Square Enix czy Warner Bros. W ramach Wiosnobrania można było taniej kupić m.in. Borderlands 2, Civilization V, XCOM-a, Max Payne’a 3, Deus Ex: Human Revolution czy Dark Souls.
Sklep Muve Digital pochwalił się szczegółowymi statystykami dotyczącymi przeprowadzonej akcji:
Warto jeszcze dodać, że na podium najczęściej kupowanych gier trafiły:
Reasumując, Wiosnobranie może nie okazało się tak huczne jak Zimobranie, także wybór przecenionych gier nie był równie szeroki, ale majowe cięcie cen trwało o połowę krócej, co znacząco przełożyło się na uzyskane wyniki. Mamy nadzieję, że w przyszłości tak przeprowadzonych akcji będzie więcej w polskich sklepach z grami.