„Wersja beta nie osiągała założonej przez nas wydajności”; Monster Hunter Wilds na konsolach ma działać w 60 fpsach

Twórcy gry Monster Hunter Wilds potwierdzili obniżenie minimalnych wymagań sprzętowych na PC. Konsolowe wersje gry zaoferują tryb priorytetu grafiki i tryb priorytetu liczby klatek na sekundę, z wyjątkiem Xbox Series S, który będzie działał w 30 FPS.

futurebeat.pl

Krystian Łukasik

„Wersja beta nie osiągała założonej przez nas wydajności”; Monster Hunter Wilds na konsolach ma działać w 60 fpsach, źródło grafiki: Monster Hunter Wilds | Steam.
„Wersja beta nie osiągała założonej przez nas wydajności”; Monster Hunter Wilds na konsolach ma działać w 60 fpsach Źródło: Monster Hunter Wilds | Steam.

Capcom, podczas wczorajszego livestreamu dedykowanego grze Monster Hunter Wilds, uspokoił graczy i zapowiedział, że problemy z wydajnością zauważone w becie zostały rozwiązane. Tytuł na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X ma działać w 60 klatkach na sekundę.

W podczas tego wydarzenia, reżyser gry Yuya Tokuda podzielił się również szczegółami dotyczącymi wydajności Monster Hunter Wilds na konsolach. Potwierdził on, że problemy z płynnością, na które skarżyli się gracze po testach wersji beta, zostały rozwiązane.

Wersja beta nie osiągała założonej przez nas wydajności. Szczerze mówiąc, była to wcześniejsza wersja, która nie była w pełni zoptymalizowana i występowały pewne problemy z renderowaniem grafiki w trybie priorytetu liczby klatek na sekundę

– przyznał Tokuda.

Tokuda zapewnił także, że w finalnej wersji gry poprawiono detale takie jak futro i pióra, a płynność rozgrywki „zbliża się do docelowych 60 klatek na sekundę”.

Dwa tryby graficzne na PS5 i Xbox Series X

Zarówno PlayStation 5, jak i Xbox Series X będą oferować dwa tryby graficzne z identycznymi ustawieniami:

  1. Tryb Priorytetu Grafiki: 30 klatek na sekundę, z rozdzielczością renderowania 3072x1728 i upscalem do rozdzielczości 4K (3840x2160).
  2. Tryb Priorytetu Klatek: 60 klatek na sekundę, z rozdzielczością renderowania 1920x1080 i upscalem do rozdzielczości 4K (3840x2160).

Xbox Series S będzie obsługiwać tylko jeden tryb graficzny, z rozdzielczością 1920x1080 i 30 klatkami na sekundę.

Patch dla PS5 Pro w dniu premiery

Tokuda potwierdził również, że w dniu premiery zostanie udostępniona łatka dla konsoli PlayStation 5 Pro, która poprawi grafikę. Więcej szczegółów na ten temat zostanie ujawnionych bliżej premiery.

Obniżone wymagania na PC i narzędzie benchmarkowe

Zespół deweloperski pracuje również nad obniżeniem minimalnych wymagań sprzętowych dla wersji PC. To dobra wiadomość, zwłaszcza w świetle niedawnej bety Monster Hunter Wilds, która ujawniła poważne problemy z optymalizacją. Gra działała bowiem z niską płynnością nawet na bardzo mocnych konfiguracjach, takich jak RTX 4070.

Twórcy rozważają również wydanie narzędzia benchmarkowego, które pomoże graczom sprawdzić, czy ich komputer poradzi sobie z grą.

Premiera Monster Hunter Wilds

Monster Hunter Wilds zadebiutuje 28 lutego 2025 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S.

Podobało się?

0

Krystian Łukasik

Autor: Krystian Łukasik

Zawodowo skupia się na pisaniu wiadomości ze świata elektroniki oraz tłumaczeń opisów i instrukcji produktów specjalistycznych. Pasja do nowoczesnych technologii komputerowych oraz gamingu pozwala mu być ciągle na bieżąco z ewoluującymi trendami w tych dziedzinach. Jego zamiłowanie do języka angielskiego stało się fundamentem decyzji o podjęciu i ukończeniu studiów z filologii angielskiej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
14
21
28
29

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Technologiczne

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl