Warhammer Online: Age of Reckoning zakończy żywot w grudniu tego roku

Poinformowano, że 18 grudnia bieżącego roku nastąpi zamknięcie serwerów gry Warhammer Online: Age of Reckoning. Jest to spowodowane wygaśnięciem umowy między studiem Mythic Entertainment a firmą Games Workshop.

Krzysztof Mysiak

Komentarze

Czarne chmury zawisły nad Starym Światem. Ogłoszono bowiem, że za trzy miesiące, 18 grudnia, serwery gry Warhammer Online: Age of Reckoning zostaną zamknięte. Tym samym tytuł zakończy żywot po ponad pięciu latach istnienia. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest wygaśnięcie umowy między deweloperem, studiem Mythic Entertainment, a właścicielem marki Warhammer, firmą Games Workshop.

18 grudnia wojna między Imperium a Chaosem dobiegnie końca. - Warhammer Online: Age of Reckoning zakończy żywot w grudniu tego roku - wiadomość - 2013-09-19
18 grudnia wojna między Imperium a Chaosem dobiegnie końca.

”Studiu Mythic udało się zbudować wspaniałą relację z Games Workshop, trwającą osiem lat, w ciągu których gra była tworzona i wspierana” – napisano w oficjalnym oświadczeniu. – „Niestety, ponieważ termin umowy licencyjnej mija 18 grudnia 2013 roku, od tego momentu Warhammer Online nie będzie dłużej funkcjonować. W związku z tym nie będziemy już sprzedawać 3-miesięcznej subskrypcji, ponadto od 18 września nie będzie następowało automatyczne przedłużanie ważności konta o kolejne trzy miesiące. Pragniemy Wam podziękować raz jeszcze za oddanie i wsparcie przez ostatnich pięć lat.”

W związku z zamknięciem serwerów pojawił się też wpis ze strony producentki Carrie Gouskos, w którym podzieliła się ona swoimi wrażeniami i doświadczeniami odnośnie Warhammera Online. W tekście wspomniała między innymi o nieukończonych projektach, takich jak uruchomienie gry na rynku azjatyckim w modelu free-to-play (co mogło doprowadzić do „udarmowienia” tytułu również w pozostałej części świata), czy wypuszczenie związanego z wampirami dodatku Blood Hunt. Wzmianki doczekał się również anulowany spin-off Warhammer Online: Wrath of Heroes, który miał być próbą zawojowania przez studio Mythic Entertainment gatunku MOBA.

Zapewne w obliczu końca wirtualnego świata gniew Sigmara będzie spadał na głowy heretyków ze znacznie większą siłą. - Warhammer Online: Age of Reckoning zakończy żywot w grudniu tego roku - wiadomość - 2013-09-19
Zapewne w obliczu końca wirtualnego świata gniew Sigmara będzie spadał na głowy heretyków ze znacznie większą siłą.

Przypomnijmy, że Warhammer Online: Age of Reckoning został wypuszczony 18 września 2008 roku. Tytuł zdobył renomę przede wszystkim dzięki nabyciu licencji od firmy Games Workshop i osadzeniu akcji w sławnym uniwersum, znanym przede wszystkim z klasycznej gry RPG Warhammer Fantasy Roleplay. Jednocześnie gra okazała się bardzo przyzwoitym przedstawicielem gatunku MMORPG, o czym możecie sobie przypomnieć, wracając do naszej recenzji. Oprócz mrocznego świata mogła pochwalić się paroma innowacjami, wśród których na pierwszy plan wysunął się system walki Realm vs. Realm, pozwalający toczyć zakrojoną na wielką skalę, globalną wojnę między graczami reprezentującymi przeciwstawne stronnictwa.

Warhammer Online: Age of Reckoning

Warhammer Online: Age of Reckoning

PC
Gra przestała działać: 18 września 2008
Warhammer Online: Age of Reckoning - Encyklopedia Gier
8.0

GRYOnline

7.5

Gracze

Wszystkie Oceny
Oceń

Krzysztof Mysiak

Autor: Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

Grand Theft Auto V - 800 mln dolarów przychodu w pierwszym dniu sprzedaży

Następny
Grand Theft Auto V - 800 mln dolarów przychodu w pierwszym dniu sprzedaży

Grand Theft Auto V największą grową premierą w Polsce – 60 tysięcy sprzedanych kopii

Poprzedni
Grand Theft Auto V największą grową premierą w Polsce – 60 tysięcy sprzedanych kopii

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl