War Thunder doczeka się poważnych usprawnień w grafice
Studio Gaijin Entertainment pracuje nad usprawnieniami graficznymi w grze War Thunder. Już wkrótce doczekamy się tam destrukcji otoczenia, renderowania fizycznego oraz ładniejszych efektów wody.
Według informacji na blogu deweloperów z studia Gaijin Entertainment, War Thunder za niedługo doczeka się znaczących usprawnień w grafice. Twórcy już wcześniej zapowiadali implementację zniszczeń otoczenia oraz renderowanie fizyczne, mające sprawić, że gra będzie wyglądać jeszcze ładniej i bardziej realistycznie. Przy udoskonalaniu silnika Dagor 4.0 wykorzystano także technologię NVIDIA GameWorks. Efekty tych poprawek możecie zobaczyć na filmiku poniżej.
Usprawnienia widać jak na dłoni – głównie za sprawą ostrzejszych tekstur i bardziej wyrazistych kolorów. Lepiej wygląda także oświetlenie, które dzięki wspomnianemu renderowaniu fizycznemu odbija się zupełnie inaczej od poszczególnych materiałów: metalu, drewna czy kamieni. Z kolei NVIDIA GameWorks pozwala na większe zniszczenia (będziemy mogli obracać w ruiny całe budynki!), a przez to udostępnia szereg nowych taktyk – możemy np. zdemolować osłaniającą wroga ścianę, by stworzyć sobie dobrą pozycję do ostrzału. Wreszcie ostatnim dodatkiem jest technologia NVIDIA Waveworks, która upiększa efekty wody – powstawanie fal oraz piany stanie się znacznie bardziej realistyczne, a przy tym ma reagować na kontakt z różnymi obiektami czy pojazdami.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy ostatecznie poprawki wejdą w życie. Na razie twórcy zajmują się odpowiednią optymalizacją - nagły skok w oprawie wizualnej może bowiem stać się problemem dla graczy z nieco słabszymi komputerami. Jednocześnie zmiany w silniku wpływają także na rozgrywkę, nie mogą być więc opcjonalne. Jak deweloperzy rozwiążą ten problem – przekonamy się zapewne już niedługo.
- Oficjalna strona internetowa gry War Thunder
- Pancerne starcie gigantów. Porównujemy World of Tanks oraz War Thunder
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
NightBosman Konsul
AC: Unity, Watch_Dogs oraz Batman: AK - wszystkie te łączyły dwie rzeczy. Wszystkie te gry miały TRAGICZNĄ optymalizacje na PC oraz to co to powodowało czyli śmieci od NV w postaci ich "super technologi", zresztą wystarczy włączyć w Wieśku HairWorks żeby zobaczyć jak z stałych 60klatek gra staje się "filmowa". Wyczuwam filmowość w kolejnej grze...
zanonimizowany873481 Legionista
ups to może być strzał w stopę dla Gajin przecież mase studentów gra w to na laptopach :D
Boim Konsul
Tylko jest taki szczegół, że zmiana ustawień na nowe, lepsze, jest opcjonalna. Wciąż można w to grać na tosterach.
Legion 13 Senator
Gra w tej chwili utrzymuje ponad 100 fps na intelu hd 4600, nowy system renderingu będzie opcjonalny-przynajmniej na razie. Poza tym gra nie wymaga prawie nic od komputerów nawet na ustawieiach movie.
Cziczaki Legend
Wszystko fajnie ładnie, pięknie, fajnie, ale kurczę logo Nvidii everywhere. : / A to powinno tak samo dobrze śmigać na AMD.