W grze Hitman: Rozgrzeszenie zobaczymy tłumy liczące nawet 1200 postaci

Jutro na targach Game Developers Conference studio IO Interactive zaprezentuje możliwości G2-Crowd Technology na przykładzie gry Hitman: Rozgrzeszenie. Ten element silnika Glacier 2 pozwoli w jednej chwili wyświetlać na ekranie nawet 1200 animowanych postaci.

Marcin Skierski

Nadchodząca gra Hitman: Rozgrzeszenie będzie korzystać z technologii G2-Crowd, pozwalającej wyświetlać naraz na ekranie nawet 1200 animowanych postaci obdarzonych sztuczną inteligencją. Jej działanie zostanie zaprezentowane jutro, na Game Developers Conference w San Francisco.

Pokaz poprowadzi Kasper Fauerby, czołowy programista fizyki w studiu IO Interactive. Twórca wyjaśni techniki optymalizacji wykorzystane do tego, aby z równoczesnym wyświetleniem setek animowanych postaci na ekranie poradziły sobie konsole obecnej generacji. Jednocześnie w takich sytuacjach animacja utrzymuje stałe 30 klatek na sekundę.

G2-Crowd Technology jest jedną z ciekawszych funkcji silnika Glacier 2 autorstwa studia IO Interactive. Twórcy za wszelką cenę chcieli zawrzeć w swojej nadchodzącej produkcji tłumy, które wpasowywałyby się w specyfikę niektórych misji. Celem dewelopera jest umożliwienie graczowi interakcji i wywierania wpływu na zachowanie każdej postaci.

Hitman: Rozgrzeszenie zadebiutuje w tym roku na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. W naszym kraju gra zostanie wydana przez firmę Cenega w polskiej wersji językowej na wszystkich trzech platformach sprzętowych. Szczegółowe informacje na temat lokalizacji zostaną podane wkrótce.

Hitman: Absolution

Hitman: Rozgrzeszenie

Hitman: Absolution

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 20 listopada 2012

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

8.2

Gracze

9.3

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-03-06
13:29

zanonimizowany489780 Generał

Econochrist ->

Żywy kamuflaż to mało, to co jest w GTAIV to niezbędne minimum: czyli reakcje na zachowanie, wyciągnięcie broni, wycelowanie, pobicie itd. itd. A co by było gdyby zapamiętywano nas, i osoby które widziały nas z bronią, przy ponownym spotkaniu zwróciły na nas uwagę;) Ale to jeszcze chyba nie teraz.

Komentarz: zanonimizowany489780
2012-03-06
14:10

Stra Moldas Legend

Stra Moldas

Jak dla mnie tłum będzie tłumem, to po prostu informacja z serii "podajmy liczby, nieznane pojęcia i się pochwalmy, jak mamy fajnie". ;)

Komentarz: Stra Moldas
2012-03-06
14:24

graf_0 Legend

graf_0

W jednej z misji w Blood money jest festiwal Mardi Grass lub pokrewny. Tam też jest tłum ludzi. Świetnie rozwiązany, bo hitman się o nich obija(obliczanie kolizji), ale sami ludzie przez siebie przenikają. Dzięki czemu mamy realistyczne odczucie przy niewielkim koszcie obliczeniowym.

Komentarz: graf_0
2012-03-06
14:42

Econochrist Senator

Rozwiązanie które proponujesz Soplic jest bardzo ciekawe
ale nie sądzę, że na chwilę obecną ktoś będzie w stanie je uzyskać.

Komentarz: Econochrist
2012-03-06
14:49

zanonimizowany649085 Konsul

No świetnie. Takie sytuacje wywierają większe wrażenie niż super efektowny skrypt w COD.

Komentarz: zanonimizowany649085

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl