W grze Hitman: Rozgrzeszenie zobaczymy tłumy liczące nawet 1200 postaci
Jutro na targach Game Developers Conference studio IO Interactive zaprezentuje możliwości G2-Crowd Technology na przykładzie gry Hitman: Rozgrzeszenie. Ten element silnika Glacier 2 pozwoli w jednej chwili wyświetlać na ekranie nawet 1200 animowanych postaci.
Marcin Skierski
Nadchodząca gra Hitman: Rozgrzeszenie będzie korzystać z technologii G2-Crowd, pozwalającej wyświetlać naraz na ekranie nawet 1200 animowanych postaci obdarzonych sztuczną inteligencją. Jej działanie zostanie zaprezentowane jutro, na Game Developers Conference w San Francisco.
Pokaz poprowadzi Kasper Fauerby, czołowy programista fizyki w studiu IO Interactive. Twórca wyjaśni techniki optymalizacji wykorzystane do tego, aby z równoczesnym wyświetleniem setek animowanych postaci na ekranie poradziły sobie konsole obecnej generacji. Jednocześnie w takich sytuacjach animacja utrzymuje stałe 30 klatek na sekundę.
G2-Crowd Technology jest jedną z ciekawszych funkcji silnika Glacier 2 autorstwa studia IO Interactive. Twórcy za wszelką cenę chcieli zawrzeć w swojej nadchodzącej produkcji tłumy, które wpasowywałyby się w specyfikę niektórych misji. Celem dewelopera jest umożliwienie graczowi interakcji i wywierania wpływu na zachowanie każdej postaci.
Hitman: Rozgrzeszenie zadebiutuje w tym roku na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. W naszym kraju gra zostanie wydana przez firmę Cenega w polskiej wersji językowej na wszystkich trzech platformach sprzętowych. Szczegółowe informacje na temat lokalizacji zostaną podane wkrótce.
- Zapowiedź – Hitman: Absolution – o skradaniu i akcji w nowych przygodach agenta 47
- Zapowiedź – Hitman: Absolution – E3 2011 – pierwsze spojrzenie
Więcej:Ta gra wygląda jak z lat 90., ale oferuje swobodę w pełnym 3D i czerpie pełnymi garściami z Thiefa

Hitman: Rozgrzeszenie
Hitman: Absolution
Data wydania: 20 listopada 2012
GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany489780 Generał
Econochrist ->
Żywy kamuflaż to mało, to co jest w GTAIV to niezbędne minimum: czyli reakcje na zachowanie, wyciągnięcie broni, wycelowanie, pobicie itd. itd. A co by było gdyby zapamiętywano nas, i osoby które widziały nas z bronią, przy ponownym spotkaniu zwróciły na nas uwagę;) Ale to jeszcze chyba nie teraz.
Stra Moldas Legend

Jak dla mnie tłum będzie tłumem, to po prostu informacja z serii "podajmy liczby, nieznane pojęcia i się pochwalmy, jak mamy fajnie". ;)
graf_0 Legend

W jednej z misji w Blood money jest festiwal Mardi Grass lub pokrewny. Tam też jest tłum ludzi. Świetnie rozwiązany, bo hitman się o nich obija(obliczanie kolizji), ale sami ludzie przez siebie przenikają. Dzięki czemu mamy realistyczne odczucie przy niewielkim koszcie obliczeniowym.
Econochrist Senator
Rozwiązanie które proponujesz Soplic jest bardzo ciekawe
ale nie sądzę, że na chwilę obecną ktoś będzie w stanie je uzyskać.
zanonimizowany649085 Konsul
No świetnie. Takie sytuacje wywierają większe wrażenie niż super efektowny skrypt w COD.