W Dying Light: The Beast nie wybierzemy zakończenia. „Nie powinieneś decydować, co jest lub nie jest kanoniczne”

Tymon Smektała ze studia Techland wyjaśnił dlaczego w Dying Light: The Beast zdecydowano się zaoferować tylko jedno zakończenie.

Adrian Werner

W Dying Light: The Beast nie wybierzemy zakończenia. „Nie powinieneś decydować, co jest lub nie jest kanoniczne”, źródło grafiki: Techland.
W Dying Light: The Beast nie wybierzemy zakończenia. „Nie powinieneś decydować, co jest lub nie jest kanoniczne” Źródło: Techland.

Kilka tygodni temu dowiedzieliśmy się, że przy Dying Light: The Beast polskie studio Techland zamierza zmienić podejście do sposobu kończenia swoich gier. W przeciwieństwie do Dying Light 2, które oferowało wiele różnych zakończeń, w Dying Light: The Beast będzie tylko jeden finał. Teraz zarządzający serią Tymon Smektała wytłumaczył powody tej decyzji w wywiadzie z serwisem GamesRadar+.

  1. Twórcy zdecydowali się na tę zmianę, bo chcą jasnego kanonu, który ułatwi dalszy rozwój marki. To wymaga, aby każdy gracz zobaczył jeden, oficjalny finał.
  2. Smektała dodał, że nie podoba mu się, gdy niektóre gry dają nam wybór odnośnie do tego, jak będzie wyglądało zakończenie, a potem w kolejnej części twórcy decydują, która z danych opcji jest kanoniczna. Jak stwierdził:

Kiedy dajesz graczom wybór, to nie powinieneś potem decydować, co jest lub nie jest kanoniczne.

Tymon Smektała dodał również, że zakończenie Dying Light: The Beast wraz możliwymi do zebrania znajdźkami będą zawierać wskazówki odnośnie do tego, w jakim kierunku potoczy się historia w kolejnych odsłonach serii.

Dying Light: The Beast zmierza na PC oraz konsole PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Series X oraz Xbox Series S. Pierwotnie gra miała zadebiutować w sierpniu, ale kilka dni temu autorzy poinformowali o przełożeniu premiery na 19 września.

  1. Techland naprawia błędy z „dwójki”. The Beast przypomina mi, za co pokochaliśmy Dying Lighta
Dying Light: The Beast

Dying Light: The Beast

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 18 września 2025

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

6.8

Gracze

8.7

Steam

8.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

2

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl