Valenwood to kolejny ambitny mod do Skyrima

Trwają prace nad TES: Valenwood – kolejną ambitną fanowską modyfikacją do The Elder Scrolls V: Skyrim. Jej twórcy zamierzają przenieść do popularnej produkcji firmy Bethesda z 2011 roku południowo-zachodnią prowincję Tamriel, z której pochodzą Elfy leśne.

Miłosz Szubert

Valenwood to kolejny ambitny mod do Skyrima.
Valenwood to kolejny ambitny mod do Skyrima.

Osoby zainteresowane sceną modderską gry The Elder Scrolls V: Skyrim z pewnością kojarzą Beyond Skyrim. Jest to projekt przygotowywany przez kilka grup fanów, w ramach którego do przebojowego RPG-a od firmy Bethesda, wydanego pierwotnie w 2011 roku, ma trafić szereg różnych regionów kontynentu Tamriel. Obok tego wielkiego przedsięwzięcia istnieją jednak również inne, mające podobne cele. Jednym z nich jest TES: Valenwood.

Prowincja Valenwood, którą ma wprowadzić do The Elder Scrolls V: Skyrim, znajduje się w południowo-zachodniej części Tamriel. Jest to część świata niemal całkowicie pokryta przez różnego rodzaju lasy. Gdzieniegdzie można jednak znaleźć różne miasta i osady, zamieszkałe przede wszystkim przez Elfy leśne. Valnewood możemy odwiedzić w The Elder Scrolls: Arena, The Elder Scrolls Online oraz The Elder Scrolls: Blades.

Jak podali twórcy na Reddicie, w ramach modyfikacji Valenwood gracze będą mogli pomóc w rozwiązaniu kryzysu sukcesyjnego, jaki nastąpił w tej krainie po śmierci króla Epleara. W trakcie zabawy przyjdzie im odwiedzić szereg lokacji, w tym starożytne miasto Falinesti, siedzibę dynastii Camoran, napotkać najróżniejsze postacie i stawić czoła groźnym przeciwnikom za pomocą pięknie zdobionych broni.

Jak na razie prace nad modyfikacją TES: Valenwood są na bardzo wczesnym etapie. Twórcy podzielili się jedynie rysunkami koncepcyjnymi dającymi przedsmak tego, czego możemy się spodziewać po modyfikacji. Część z nich możecie zobaczyć w niniejszej wiadomości, pozostałe znajdziecie na tej stronie.

Projekt TES: Valenwood narodził się pół roku temu w głowach dwóch miłośników uniwersum The Elder Scrolls. Obecnie pracuje nad nim 65 osób. Jeśli chcielibyście dołączyć do tej ekipy, to musicie wypełnić odpowiedni formularz znajdujący się tutaj.

Źródło wszytskich ilustracji: Flickr

Całość prezentuje się zatem bardzo ambitnie. Trzeba jednak zadać pytanie, czy twórcom nie zabraknie mocy przerobowych i chęci, by doprowadzić projekt do końca? Pozostaje nam tylko trzymać kciuki, by tak się nie stało.

  1. Projekt TES: Valenwood na Facebooku
  2. Projekt TES: Valenwood na Twitterze
  3. Projekt TES: Valenwood na Instagramie
The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 11 listopada 2011

Informacje o Grze
8.4

GRYOnline

8.5

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

35

Miłosz Szubert

Autor: Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2020-10-12
22:07

MineBeziX Generał

MineBeziX

O, super, kolejny mod do Skajrima który wyjdzie za 15 lat. Nie mogę się doczekać.

Komentarz: MineBeziX
2020-10-12
22:39

VanDust Generał

VanDust

MineBeziX zleci....ani się obejrzysz.

Komentarz: VanDust
2020-10-13
09:42

keeper_4chan Generał

keeper_4chan

Widać jak bardzo ludzie są spragnieni kolejnej gry w świecie Elder Scrolls. Nie jest to jakieś olbrzymie grono ludzi, lecz głód jest.

Komentarz: keeper_4chan
2020-10-13
09:43

zanonimizowany1343203 Konsul

I kolejny, który nigdy nie wyjdzie.

Komentarz: zanonimizowany1343203
2020-10-13
09:53

elathir Legend

elathir

W sumie ten ma szanse wyjść o dziwo, podobnie jak Beyond Skyrim: Bruma. Dlaczego? Bo nie próbuje za bardzo zmieniać mechaniki, z czym zawsze jest problem, czy oddawać 1 do 1 innej gry. Po prostu przeniosą co im się uda, a tworzenie terenów/budynków itd. jest dość łatwe, plus dorzucą trochę misji co też nie jest bardzo trudne jeżeli olewa się dubbing.

Najważniejszym jest jednak możliwy do określenia punkt odcięcia. W wypadku migracji starszych gier wiadomo chcą przenieść całość, tutaj sami określają kiedy nastąpi koniec prac i jak stracą zapał będą mogli po prostu wydać to co mają.

Komentarz: elathir

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl