Pod wpływem sugestii fanów Far Cry 3 studio Ubisoft Montreal obiecało wprowadzić do gry pewne zmiany. W nadchodzących patchach możemy spodziewać się m.in. opcji resetowania posterunków, wyższego poziomu trudności oraz usprawnień w zabawie multiplayer.
Łukasz Szliselman
Studio Ubisoft Montreal udowadnia, że nie puszcza uwag fanów mimo uszu. Twórcy docenionego przez graczy i recenzentów Far Cry 3 zapowiedzieli kilka zmian zarówno w rozgrywce jednoosobowej, jak i w multiplayerze. Zostaną one zaimplementowane w nadchodzących łatkach do gry.
W przeciwieństwie do Far Cry 2, w „trójce” raz przejęte posterunki pozostają na stałe pod kontrolą gracza. Jednak niektórym nieco się z tego powodu nudziło, dlatego Ubisoft zdecydował się dodać w menu opcję zresetowania posterunków, czyli ponownego oddania ich w ręce wroga. Pociąga to za sobą jeszcze jedną zmianę – wszystkie niedokończone misje poboczne zostają ukryte, a żeby je wykonać, należy ponownie podbić posterunki.
Czwarty, wyższy poziom trudności dla tych, którzy z palcem w lufie przetoczyli się przez archipelag Rook na poziomie Wojownik.
Pojawi się nowe przejrzyste menu, pozwalające ocenić mapy tworzone przez innych graczy i podzielić się wskazówkami co do ich ulepszenia.
Do tej pory gracze musieli czekać, aż ich nowo stworzona mapa zdobędzie wystarczającą popularność, a inni podzielą się konstruktywną krytyką na jej temat. Z powodu dużej i stale rosnącej liczby map, nie było to łatwe. Wkrótce jednak projektanci będą mogli oznaczyć swoje dzieła jako wersję beta, a chętni do pomocy gracze znajdą je na liście map czekających na testy. Autor mapy będzie mógł monitorować rozgrywkę z pozycji widza.
Przydatna opcja, zwłaszcza gdy szczególnie spodoba nam się jakaś mapa i mamy podstawy sądzić, że jej twórca ma jeszcze niejedno do pokazania.
Usuwanie nieaktywnych graczy przydaje się w meczach publicznych, ale może denerwować osoby biorące udział w prywatnych rozgrywkach ze znajomymi. Na szczęście już wkrótce gracze biorący udział w meczach prywatnych będą mogli spokojnie zostawić swoje postaci w krzakach i zrobić sobie przerwę na lunch.
Gracze skarżyli się, że okno głosowania za pominięciem mapy jest za mało widoczne. Ubisoft obiecał je uwypuklić i wydłużyć czas głosowania.
Pierwsze z zapowiadanych usprawnień pojawią się w najbliższym patchu do gry. Nie wiadomo, kiedy możemy spodziewać się owej łatki, ale raczej nie będziemy musieli czekać na nią zbyt długo.
Więcej:Czekaliśmy na to od 2023 roku. Do Path of Exile 2 wreszcie zmierza Druid, znamy datę
GRYOnline
Gracze
Steam