Pod wpływem sugestii fanów Far Cry 3 studio Ubisoft Montreal obiecało wprowadzić do gry pewne zmiany. W nadchodzących patchach możemy spodziewać się m.in. opcji resetowania posterunków, wyższego poziomu trudności oraz usprawnień w zabawie multiplayer.
Łukasz Szliselman
Studio Ubisoft Montreal udowadnia, że nie puszcza uwag fanów mimo uszu. Twórcy docenionego przez graczy i recenzentów Far Cry 3 zapowiedzieli kilka zmian zarówno w rozgrywce jednoosobowej, jak i w multiplayerze. Zostaną one zaimplementowane w nadchodzących łatkach do gry.
W przeciwieństwie do Far Cry 2, w „trójce” raz przejęte posterunki pozostają na stałe pod kontrolą gracza. Jednak niektórym nieco się z tego powodu nudziło, dlatego Ubisoft zdecydował się dodać w menu opcję zresetowania posterunków, czyli ponownego oddania ich w ręce wroga. Pociąga to za sobą jeszcze jedną zmianę – wszystkie niedokończone misje poboczne zostają ukryte, a żeby je wykonać, należy ponownie podbić posterunki.
Czwarty, wyższy poziom trudności dla tych, którzy z palcem w lufie przetoczyli się przez archipelag Rook na poziomie Wojownik.
Pojawi się nowe przejrzyste menu, pozwalające ocenić mapy tworzone przez innych graczy i podzielić się wskazówkami co do ich ulepszenia.
Do tej pory gracze musieli czekać, aż ich nowo stworzona mapa zdobędzie wystarczającą popularność, a inni podzielą się konstruktywną krytyką na jej temat. Z powodu dużej i stale rosnącej liczby map, nie było to łatwe. Wkrótce jednak projektanci będą mogli oznaczyć swoje dzieła jako wersję beta, a chętni do pomocy gracze znajdą je na liście map czekających na testy. Autor mapy będzie mógł monitorować rozgrywkę z pozycji widza.
Przydatna opcja, zwłaszcza gdy szczególnie spodoba nam się jakaś mapa i mamy podstawy sądzić, że jej twórca ma jeszcze niejedno do pokazania.
Usuwanie nieaktywnych graczy przydaje się w meczach publicznych, ale może denerwować osoby biorące udział w prywatnych rozgrywkach ze znajomymi. Na szczęście już wkrótce gracze biorący udział w meczach prywatnych będą mogli spokojnie zostawić swoje postaci w krzakach i zrobić sobie przerwę na lunch.
Gracze skarżyli się, że okno głosowania za pominięciem mapy jest za mało widoczne. Ubisoft obiecał je uwypuklić i wydłużyć czas głosowania.
Pierwsze z zapowiadanych usprawnień pojawią się w najbliższym patchu do gry. Nie wiadomo, kiedy możemy spodziewać się owej łatki, ale raczej nie będziemy musieli czekać na nią zbyt długo.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam