Twórcy cenionych strategii zaciskają obie ręce na swojej najlepszej grze i obiecują „wiele projektów” z kosmicznego uniwersum

Zespół Blackbird Interactive ogłosił, że nabył pełne prawa do marki reprezentowanej przez swoje najważniejsze dzieło. Ekipa z Kanady przygotowuje szereg projektów osadzonych w uniwersum swojej najlepszej produkcji.

Krystian Pieniążek

Komentarze

Twórcy cenionych strategii zaciskają obie ręce na swojej najlepszej grze i obiecują „wiele projektów” z kosmicznego uniwersum, źródło grafiki: Blackbird Interactive.
Twórcy cenionych strategii zaciskają obie ręce na swojej najlepszej grze i obiecują „wiele projektów” z kosmicznego uniwersum Źródło: Blackbird Interactive.

Studio Blackbird Interactive miało swoje wzloty i upadki. Bez wątpienia największym spośród tych pierwszych była premiera Hardspace: Shipbreaker, czyli gry symulacyjnej, w której wcielamy się w zbieraczy kosmicznego złomu, plądrujących porzucone wraki statków. Kanadyjski zespół ogłosił, że w przyszłości zamierza skoncentrować się na rozwoju tej marki.

Stało się to możliwe po tym, jak Blackbird Interactive nabyło pełne prawa do Hardspace od Focus Entertainment, czyli wydawcy Shipbreakera. Na pierwsze efekty tego ruchu nie trzeba długo czekać. Ekipa zapowiada małą aktualizację do swojego dzieła, obejmującą „głównie zaktualizowane ekrany powitalne, logo i polityki prywatności dotyczące gromadzenia i wykorzystywania danych osobowych”, z których znikną wzmianki o dotychczasowym wydawcy.

Na tym jednak nie koniec, gdyż deweloperzy obiecują „stworzenie nowych doświadczeń z Hardspace. Jak donosi serwis PC Gamer, te jeszcze enigmatyczne przedsięwzięcia mają oferować „rozgrywkę opartą na fizyce”, a wśród nich ma znaleźć się „projekt przesuwający granice”.

Wybór kierunku rozwoju studia nie dziwi, zważywszy na fakt, że wydany w maju 2022 roku Hardspace: Shipbreaker może pochwalić się najwyższą średnią ocen spośród wszystkich projektów Blackbird Interactive, ciesząc się „bardzo pozytywnymi” recenzjami na platformie Steam. Warto odnotować, że inne dzieła opisywanego zespołu to strategie, jak Homeworld: Deserts of Kharak, Crossfire: Legion, Minecraft Legends czy najmniej udany Homeworld 3. Czas pokaże, jak autorzy wykorzystają potencjał drzemiący w marce Hardspace.

6.2

Gracze

OCEŃ
Oceny

1

Krystian Pieniążek

Autor: Krystian Pieniążek

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.

Wiedźmin 3 nie był tylko benchmarkiem technicznym. Polska gra zmieniła branżę

Następny
Wiedźmin 3 nie był tylko benchmarkiem technicznym. Polska gra zmieniła branżę

„W tym roku rozszerzamy strefę gier indie”. Rozmawiamy z organizatorami targów gamescom 2025

Poprzedni
„W tym roku rozszerzamy strefę gier indie”. Rozmawiamy z organizatorami targów gamescom 2025

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl