Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 lipca 2018, 18:00

Two Point Hospital – znamy datę premiery oraz wymagania sprzętowe

Studio Two Point ujawniło datę premiery Two Point Hospital. Humorystyczna strategia ekonomiczna i duchowy spadkobierca Theme Hospital zadebiutuje 30 sierpnia. Poznaliśmy też cenę oraz wymagania sprzętowe gry.

Pod koniec sierpnia będziemy mogli przetestować co bardziej interesujące kuracje. - Two Point Hospital – znamy datę premiery oraz wymagania sprzętowe - wiadomość - 2018-07-19
Pod koniec sierpnia będziemy mogli przetestować co bardziej interesujące kuracje.

Całkiem niedawno mogliśmy obejrzeć pokaz rozgrywkiTwo Point Hospital – duchowego następcy kultowego Theme Hospital. Wtedy podawano, że premiery powinniśmy się spodziewać pod koniec roku, ale wygląda na to, że nie będziemy musieli czekać tak długo. Twórcy ujawnili na Steamie dokładny termin debiutu, zaplanowany na 30 sierpnia. Przy okazji podano cenę oraz minimalne wymagania sprzętowe, aczkolwiek w tym przypadku nie ma jeszcze całkowitej pewności, czy pozostaną one bez zmian. Studio Two Point wciąż jest na etapie testów, sprawdzając m.in. działanie produkcji na wbudowanych układach graficznych (zespół przewiduje, że do uruchomienia gry wystarczy Intel HD 640).

Na marginesie – ruszyła przedsprzedaż Two Point Hospital, w ramach której produkcję nabędziemy po minimalnie niższej cenie. Poza tym udostępniono nowy zwiastun z Trevorem, znanym jako „najbardziej chory człowiek na świecie”. Tym razem musi się on zmierzyć z kubizmem i kolejną innowacyjną kuracją.

Minimalne wymagania sprzętowe (przewidywane):

  • System operacyjny: Windows 7 64-bityowy lub nowszy
  • Procesor: Intel Core i3 6100 lub lepszy
  • Kart grafiki: Nvidia GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD6850 lub lepsza (1 GB VRAM)
  • Pamięć RAM: 4 GB
  • Miejsce na dysku twardym: 6 GB
Życie Trevora zdecydowanie nie należy do nudnych. - Two Point Hospital – znamy datę premiery oraz wymagania sprzętowe - wiadomość - 2018-07-19
Życie Trevora zdecydowanie nie należy do nudnych.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat, ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GOL-em rozpoczął w 2015 roku, pisząc w newsroomie growym, a następnie również filmowym i – o zgrozo! – technologicznym (nie zabrakło też udziału w encyklopedii gier). Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Nie pytać o kwestie związane z grafiką – po kilku godzinach autor potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej