Mount and Blade z czołgami, poznaj Total Conflict: Resistance

Fani taktycznych FPS-ów powinni zwrócić uwagę na Total Conflict: Resistance. Prezentujemy najważniejsze informacje na temat tej gry.

Kamil Kleszyk

Mount and Blade z czołgami, poznaj Total Conflict: Resistance, źródło grafiki: Thunder Devs.
Mount and Blade z czołgami, poznaj Total Conflict: Resistance Źródło: Thunder Devs.

Niewielkie studio Thunder Devs., w którego dorobku znajdziemy jedynie mało znane BattleRush, ma w planach znacznie ambitniejszy projekt. Total Conflict: Resistance – bo o nim mowa – to prawdziwy miszmasz strategii wojennej i taktycznego FPS-a. Co prawda gra wciąż jest w fazie produkcji, ale każdy zainteresowany może wypróbować jej wersję demonstracyjną na platformie Steam. W przyszłości tytuł trafi natomiast do wczesnego dostępu.

Mount and Blade z czołgami, poznaj Total Conflict: Resistance - ilustracja #1

Steam

Total Conflict: Resistance – fabuła i rozgrywka

W Total Conflict: Resistance trafimy do fikcyjnego państwa Cambridia i poprowadzimy je ku chwale nie tylko drogą dyplomatyczną, ale przede wszystkim zbrojną. Jeśli chodzi o ten drugi aspekt, to do naszej dyspozycji oddany zostanie prawdziwy wachlarz możliwości. Począwszy od budowania fortyfikacji przez produkcję broni, umiejętne zarządzanie tworzoną armią, kontrolę pojazdów bojowych, a na działaniach bojowych z widoku pierwszej osoby skończywszy – wszystko to zagwarantować ma rzadko spotykaną skalę sieciowej rozgrywki z nawet 200 graczami jednocześnie.

Mount and Blade z czołgami, poznaj Total Conflict: Resistance - ilustracja #2

Steam

Tytułowe porównanie Total Conflict: Resistance do Mount and Blade nie jest przypadkowe. W sieci można bowiem znaleźć wiele komentarzy (choćby pod rozmaitymi gameplayami), w których gracze zauważają podobieństwo tych dwóch produkcji. Widoczne jest to przede wszystkim w sposobie kontroli naszych jednostek, szerokiej personalizacji, a także mapie świata.

Mount and Blade z czołgami, poznaj Total Conflict: Resistance - ilustracja #3

Steam

Total Conflict: Resistance – wymagania sprzętowe PC

Wielki rozmach nie idzie w parze z wyżyłowanymi wymaganiami sprzętowymi. Posiadacze nieco słabszych pecetów powinni być spokojni o płynne działanie gry.

Minimalne:

  • System operacyjny: Windows 7/8/10 64-bit
  • Procesor: Intel lub AMD o taktowaniu 2.5 GHz
  • Pamięć: 4 GB RAM
  • Karta grafiki: NVIDIA GeForce 470 GTX lub AMD Radeon 6870 HD
  • DirectX: wersja 11
  • Miejsce na dysku: 25 GB

Zalecane:

  • System operacyjny: Windows 7/8/10 64-bit
  • Procesor: Intel lub AMD o taktowaniu 3 GHz lub wyższym
  • Pamięć: 8 GB RAM
  • Karta grafiki: NVIDIA GeForce 1050 GTX lub AMD Radeon RX560
  • DirectX: wersja 11
  • Miejsce na dysku: 25 GB
Mount and Blade z czołgami, poznaj Total Conflict: Resistance - ilustracja #4

Steam

Premiera gry w Steam Early Access odbędzie się w tym roku. Obecnie możecie natomiast pobrać demo, które jest regularnie ulepszane przez deweloperów.

Warto na koniec wspomnieć, że Total Conflict: Resistance nie oferuje polskiego języka.

Total Conflict: Resistance

Total Conflict: Resistance

PC
wczesny dostęp

Data wydania: 21 kwietnia 2023 Wczesny dostęp

Informacje o Grze
8.0

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

10

Kamil Kleszyk

Autor: Kamil Kleszyk

Na łamach GRYOnline.pl ima się różnorodnych tematyk. Możecie się zatem spodziewać od niego zarówno newsa o symulatorze rolnictwa, jak i tekstu o wpływie procesu Johnnego Deppa na przyszłość Piratów z Karaibów. Introwertyk z powołania. Od dziecka czuł bliższy związek z humanizmem niż naukami ścisłymi. Gdy po latach nauki przyszedł czas stagnacji, wolał nazywać to „szukaniem życiowego celu”. W końcu postanowił zawalczyć o lepszą przyszłość, co zaprowadziło go do miejsca, w którym jest dzisiaj.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2023-01-25
17:18

siera97 Senator

Grałem jakiś czas temu w demo i delikatnie mówiąc, było słabo. Nie wszystko było gotowe, więc nie mogę ię za bardzo wypowiedzieć o badaniach i produkcji. Na początku można produkować tylko pistolety, ale nasze wojska mają wozy opancerzone karabiny maszynowe, no ale to pewnie tylko w ramach demonstracji.

Problemem były walki. Po pierwsze, AI działało dosłownie jak w M&B. Szarża do przodu. Sterowanie jednostkami bardzo toporne, zasadniczo da się tylko kazać im przemieścić mniej więcej w jakieś miejsce, albo kazać zaatakować. Wydają się wtedy dokładnie wiedzieć, gdzie jest wróg. Tak samo jest przy strzelaniu, gdzie AI trafia ze zdolnościami snajpera, nawet jeśli widać tylko twój piksel. I to jest drugi problem. Generalnie toczą walki na kilkuset metrach, przez krzaki. Piechota leży na ziemi i ostrzeliwuje się przez lasy, a wozy opancerzone niczym kawaleria wjeżdżają we wrogie formacje.

To z całą pewnością nie jest taktyczny fps. Nie ma tam żadnych jego śladów.

Komentarz: siera97
2023-01-29
17:05

RSelevan Legionista

Człowiek wchodzi z nadzieją że ciekawa gra, a to znowu jakieś sieciowe gówno.

Komentarz: RSelevan

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl