Podczas panelu Game Developers Conference twórcy Palworld powspominali premierę gry i opowiedzieli o swojej reakcji na pozew ze strony firmy Nintendo.
Podczas trwającego obecnie wydarzenia Game Developers Conference zorganizowano panel z udziałem Johna Buckleya, pracującego w znanym z Palworld studiu Pocketpair. Powspominał on szaloną premierę gry we wczesnym dostępie oraz opowiedział o tym, jaki wpływ na firmę miał pozew ze strony Nintendo.
Ludzie zawsze pytają nas: jak przyciągnęliście tylu graczy? Ale my nie wiemy. Gdybyśmy wiedzieli, jak to zrobić, to zrobilibyśmy to ponownie, ale my naprawdę nie mamy pojęcia, jak to się stało.
Buckley przyznał również, że dzień, w którym studio został pozwane przez firmę Nintendo był bardzo przygnębiający, bo deweloperzy z Pocketpair są wielkimi fanami serii Pokemon.
Palworld ukazało się pierwotnie tylko na PC i konsolach Xbox One, Xbox Series X i Xbox Series S w styczniu 2024 roku. Osiem miesięcy później gra trafiła także na PS5.
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.