Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 lutego 2023, 16:40

The Outer Worlds dostanie duże ulepszenie; nie będzie darmowe

Studio Obsidian Entertainment zapowiedziało The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition, czyli mocno ulepszoną wersję RPG z 2019 roku. Zmiany można zobaczyć na zwiastunie.

Źródło fot. Obsidian Entertainment
i

Jeśli nie graliście jeszcze w The Outer Worlds (bądź chcecie poznać ten tytuł z poprawkami), to studio Obsidian Entertainment może Was zachęcić do tego ulepszoną wersją gry – The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition – która niebawem będzie dostępna na PC i konsole obecnej generacji.

Dzisiaj opublikowany został zwiastun owej odświeżonej edycji (poniżej). Twórcy twierdzą, że Spacer’s Choice Edition to „najlepszy sposób, żeby doświadczyć The Outer Worlds”.

Kosmiczne RPG w nowych szatach

Co nowego pojawi się w tej wersji? Przede wszystkim poprawie ulegną wszelkiego rodzaju aspekty graficzne. Gra ma działać stabilnie w 4K i 60 fps na konsolach. Otrzyma także tekstury wyższej rozdzielczości, dodatkowe animacje czy lepsze oświetlenie wolumetryczne, ogólna wydajność również zostanie poprawiona.

Dodatkowo The Outer Worlds ma oferować jeszcze więcej możliwości na budowanie swojej postaci dzięki podniesieniu maksymalnego poziomu doświadczenia.

Niestety, upgrade nie będzie darmowy. Aby odblokować ulepszenie do Spacer’s Choice Edition w obniżonej cenie (za 7,99 euro, czyli ok. 38 zł), trzeba posiadać zarówno podstawowe wydanie gry, jak i dwa płatne DLC: Peril on Gorgon oraz Murder on Eridanos.

The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition zadebiutuje 7 marca tego roku na PC (Steam, Epic Games Store, GOG.com), a także PS5 oraz XSX/S.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej