Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 listopada 2013, 21:10

The Mandate - hybryda RPG i kosmicznego RTSa zbiera pieniądze na Kickstarterze

Kickstarter projektu The Mandate, czyli obiecującej hybrydy gatunków RPG i RTS przekroczył połowę wymaganego minimum. Z tej okazji autorzy udostępnili darmową tekstową przygodówkę osadzoną uniwersum gry.

Stylistyka i model polityczny cywilizacji przyszłości wzorowany będzie na XIX wiecznej Rosji. - The Mandate - hybryda RPG i kosmicznego RTSa zbiera pieniądze na Kickstarterze - wiadomość - 2013-11-13
Stylistyka i model polityczny cywilizacji przyszłości wzorowany będzie na XIX wiecznej Rosji.

Ludzie ze studia Perihelion Interactive mają powody do ostrożnego optymizmu. Kickstarterowi kosmicznej hybrydy gatunków RPG i RTS zatytułowanej The Mandate udało się właśnie uzbierać połowę z potrzebnych 500 tysięcy dolarów. Z tej okazji wypuszczono darmową tekstową przygodówkę pozwalającą na zaznajomienie się z uniwersum projektu.

  1. Scourge of The Mandate - zagraj w tekstową przygodówkę
  2. The Mandate – strona Kickstartera
  3. The Mandate – oficjalna strona gry

Do końca zbiórki pozostało jeszcze osiemnaście dni, więc rokowania są dobre. Mamy nadzieję, że autorzy odniosą sukces, gdyż ich projekt prezentuje się wyjątkowo obiecująco. The Mandate powstaje wyłącznie z myślą o pecetach, a premiera gry zaplanowana została na marzec 2015 roku.

Akcja osadzona zostanie w odległej przyszłości, w czasach, gdy ludzkość skolonizowała niezliczone systemy. Wszystkimi nimi rządził do niedawna potężny Imperator, ale po jego nagłej śmierci monarchia zaczęła się rozpadać, a obrzeżne sektory wypowiedziały posłuszeństwo następczyni tronu. My wcielimy się w okrytego niesławą kapitana, który dostaje szansę na odzyskanie honoru poprzez stłamszenie rebelii. Podczas zabawy będziemy dowodzili żołnierzami w trakcie bitew, wysyłali ich na niebezpieczne misje oraz eksplorowali wszechświat kształtowany przez nasze własne decyzje. Każdy podwładny, od oficera aż po szeregowego pilota lub komandosa ma być unikalną osobą, z odrębnymi umiejętnościami, osobowością i filozofią życiową. A ich stosunek do gracza zależeć ma zarówno od rozmów, jak i jego czynów.

Prowadząc wojnę będziemy toczyli taktyczne bitwy kosmiczne oraz dokonywali abordaży na statki wrogów. W przypadku tego drugiego typu akcji kamera przeskoczy do wnętrza nieprzyjacielskiej jednostki i żołnierzami pokierujemy niczym w tradycyjnych RTS-ach. Skala konfliktu nie ograniczy się do pojedynczych starć. Zamiast tego gracze mają podbijać całe sektory, kolonizować nowe systemy, konstruować gwiezdne bazy oraz budować olbrzymie armady wojenne.

Sterowane przez komputer postacie wyposażone zostaną w system sztuczmej inteligencji potrafiący samodzielnie wykonywać wydane rozkazy i podejmować mniejsze decyzje. Dlatego wraz z rozwojem imperium coraz więcej zadań będziemy delegowali zaufanym współpracownikom, samemu koncentrując się jedynie na najważniejszych aspektach wojny oraz wytyczaniu ogólnych celów.