Chociaż do premiery The Lord of the Rings: Gollum zostało naprawdę niewiele czasu, twórcy postanowili ponownie zaktualizować wymagania sprzętowe produkcji. Tym razem nie wydają się jednak być zawyżone.
The Lord of the Rings: Gollum zadebiutuje już za dwa dni, a mimo to twórcy postanowili kolejny raz zmienić wymagania sprzętowe gry na PC. Nowe informacje nie powinny jednak doprowadzić do szybszego bicia serca osób, które są zainteresowane produkcją.
Zaktualizowana specyfikacja nie jest wyższa od tej podanej wcześniej – choć ma to też związek z faktem, że minimalne są teraz podane dla niskich ustawień graficznych (wcześniej dla średnich), a zalecane dla średnich i rozdzielczości 1080p z włączonym ray tracingiem (wcześniej dla wysokich i 1440p z RT). Oprócz tego zmieniła się wersja DirectX dla wszystkich ustawień – z 11 na 12.
Kolejna zmiana wymagań sprzętowych oraz fakt, że nie ma już informacji dla wysokich ustawień graficznych, jest zastanawiająca. Może to świadczyć o tym, że na premierę LotR: Gollum będzie miał problemy z optymalizacją – co w ostatnim czasie nie jest niestety niespotykane.
The Lord of the Rings: Gollum zadebiutuje 25 maja na konsolach PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S oraz PC-tach. W późniejszym czasie produkcja ma ukazać się na Nintendo Switchu.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Zuzanna Domeradzka
Introwertyczka od urodzenia, która grami wideo interesuje się praktycznie od zawsze. Do Gry-Online.pl dołączyła w 2022 roku, pisząc najpierw w newsroomie growym – później zaczęła pomagać przy poradnikach. Jest entuzjastką FPS-ów i RPG-ów oraz wielką fanką serii Dragon Age, Five Nights at Freddy’s i Assassin’s Creed. Lubi również oglądać filmy, najchętniej wraca do Gwiezdnych wojen i Piratów z Karaibów. Wolny czas stara się spędzać aktywnie, jeżdżąc na rowerze lub deskorolce (ewentualnie platynując kolejne części cyklu Just Dance).