Poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej wersji The Lord of the Rings: Gollum. Są one zaskakująco wysokie.
Powoli zbliżamy się do premiery The Lord of the Rings: Gollum, czyli osadzonej w Śródziemiu przygodowej gry akcji firmy Daedalic Entertainment. Twórcy uznali, że najwyższy czas udostępnić wymagania sprzętowe pecetowej wersji tej produkcji. Pojawiły się one na Steamie.
Powyższa konfiguracja ma zapewnić komfortową zabawę na średnich ustawieniach w rozdzielczości 1080p.
Powyższa konfiguracja ma zapewnić komfortową zabawę na wysokich ustawieniach w rozdzielczości 1440p z włączonym ray tracingiem.
Wymagania gry są zaskakująco wysokie, zwłaszcza minimalne. Zalecane zresztą też budzą lekkie zdziwienie, nawet biorąc pod uwagę, że będą musiały udźwignąć ray tracing.
Podane konfiguracje są tym bardziej zadziwiające, że mowa tutaj o grze, która ma się również ukazać na konsole poprzedniej generacji – a przy tym jakością grafiki sprawia wrażenie, jakby nawet z nich nie zamierzała wycisnąć pełni mocy. Warto jednak zwrócić uwagę, że podane przez autorów minimalne wymagania są dla średnich ustawień, więc jest nadzieja, że na niskich produkcja ruszy na słabszym sprzęcie.
Przypomnijmy, że The Lord of the Rings: Gollum ukaże się 25 maja tego roku na PC oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S i PlayStation 5. W późniejszej części 2023 r. planowane jest także wydanie na Nintendo Switcha.
Wczoraj pisaliśmy o starcie preorderów – o tyle ciekawym, że poza standardowym wydaniem dostępna jest też droższa edycja Precious, która zaoferuje m.in. DLC z rozszerzonymi informacjami o uniwersum oraz dodatek, dzięki któremu elfowie przemówią w Sindarinie (fikcyjnym języku stworzonym przez J.R.R. Tolkiena).
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
8

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.