Techland osłabia chwytne zombie w Dying Light: The Beast, ale za to poprawia wydajność i potwierdza, że gracze nie odkryli jeszcze wszystkich sekretów

Techland udostępnił patch, który poprawia jedną z najbardziej denerwujących wad Dying Light: The Beast oraz wydajność. Twórcy zdradzili także, że w grze nadal kryją się nieodkryte jeszcze easter eggi.

Adrian Werner

Techland osłabia chwytne zombie w Dying Light: The Beast, ale za to poprawia wydajność i potwierdza, że gracze nie odkryli jeszcze wszystkich sekretów, źródło grafiki: Techland..
Techland osłabia chwytne zombie w Dying Light: The Beast, ale za to poprawia wydajność i potwierdza, że gracze nie odkryli jeszcze wszystkich sekretów Źródło: Techland..

Aktualizacja (30 września, godz. 20:20)

Update 1.2.3 do Dying Light: The Beast. Eliminuje on błąd opisany poniżej, a także poprawia wydajność. Pełną listę zmian znajdziecie w komunikacie twórców. Zachęcam również do przeczytania naszej recenzji technicznej.

  1. W końcu gra, która na premierę działa świetnie. Recenzja techniczna Dying Light: The Beast

Oryginalna wiadomość (29 września, godz. 12:38)

Dying Light: The Beast zostało bardzo entuzjastycznie przyjęte przez graczy (na Steamie gra ma 95% pozytywnych recenzji na prawie 35 tys. opinii), co nie znaczy, że nie ma pewnych wad. Jedną z nich jest to, że zombiaki zbyt łatwo łapią gracza, co często mocno utrudnia nawigację po otoczeniu. Twórcy nie pozostali głusi na te narzekania i ogłosili, że pracują nad poprawką.

Zmiany zostaną wprowadzone w następnym małym patchu (tzw. hotfiksie), który ukaże się wkrótce. Twórcy obiecują następujące poprawki:

  1. Gdy zombie złapie gracza, ten otrzyma obrażenia nieco później niż obecnie, co da mu więcej możliwości ucieczki przed chwytem bez odniesienia obrażeń.
  2. Kiedy rozpocznie się walka, pierwszy zaalarmowany gryzący będzie mniej skłonny do rozpoczęcia od chwytu.
  3. Zombie, które mogą pochwycić gracza z dystansu, będą teraz łatwiejsze do wykrycia.

Polowanie na easter eggi wciąż trwa

Seria słynie z tego, że twórcy umieszczają w niej wiele easter eggów, więc zaraz po premierze Dying Light: The Beast gracze rzucili się szukać ich także w tej grze. W rozmowie z serwisem GamesRadar+ reżyser projektu Nathan Lemaire przyznał, że nawet on nie wie o wszystkich tego typu niespodziankach ukrytych w grze, bo Techland zachęca swoich deweloperów do tego, by się kreatywnie wyszaleli w tym temacie, organizując nawet weekendowe sesje poświęcone wyłącznie dodawaniu easter eggów.

Jednocześnie Lemaire zdradził, że ma pewność, iż gracze nie odnaleźli wszystkich tych sekretów, bo wie przynajmniej o jednym, który do tej pory nie został odkryty.

Przypomnijmy, że Dying Light: The Beast ukazało się 18 września na PC oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Gra zebrała wysokie recenzje (w tym naszą, w której oceniłem ją na 8.5/10) i twórcy postanowili się tym pochwalić w nowym zwiastunie, który możecie obejrzeć poniżej.

  1. Recenzja Dying Light: The Beast. Najlepsza mapa w historii serii i misje, które naprawdę angażują
  2. Dying Light: The Beast na Steamie
  1. Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Dying Light: The Beast

Dying Light: The Beast

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 18 września 2025

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

6.9

Gracze

8.7

Steam

8.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Legendarny gracz stworzył ChatGPT w Minecrafcie z 440 milionów bloków. Klockowa AI działa, ale bardzo wolno, a odpowiedzi nie są najlepsze

Następny
Legendarny gracz stworzył ChatGPT w Minecrafcie z 440 milionów bloków. Klockowa AI działa, ale bardzo wolno, a odpowiedzi nie są najlepsze

Nowa gra sci-fi, która pochłania miliony dolarów, może okazać się kosmiczną klapą. Pieniądze graczy są ponoć marnowane „na bzdury” przez twórców Squadron 42

Poprzedni
Nowa gra sci-fi, która pochłania miliony dolarów, może okazać się kosmiczną klapą. Pieniądze graczy są ponoć marnowane „na bzdury” przez twórców Squadron 42

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl