Vulkan API Ostatnie wiadomości

Valve zaskoczył graczy nową aktualizacją do Portala 2

Valve zaskoczył graczy nową aktualizacją do Portala 2

Portal 2, czyli gra wydana ponad 10 lat temu, otrzymał właśnie aktualizację. Patch przystosowuje produkcję do działania na najnowszych komputerach oraz naprawia szereg błędów.

gry

Adrian Piotrowski

21 lutego 2021 09:55

Valve zaskoczył graczy nową aktualizacją do Portala 2
Valve odpowiada na zamieszanie wokół Steam Machines

Valve odpowiada na zamieszanie wokół Steam Machines

Pracownik Valve postanowił oficjalnie odpowiedzieć na wczorajsze zwiastuny śmierci platformy Steam Machine. Powód zmian w sklepie Steam okazuje się dość trywialny, ale firma mocno zaznacza, że nie składa broni i dalej dąży do stworzenia „otwartej platformy dla graczy” w oparciu o Linuxa oraz API Vulkan.

Tech

Krzysztof Sobiepan

4 kwietnia 2018 12:58

Valve odpowiada na zamieszanie wokół Steam Machines
Pecetowe wymagania sprzętowe Wolfenstein II: The New Colossus

Pecetowe wymagania sprzętowe Wolfenstein II: The New Colossus

Poznaliśmy minimalne i zalecane wymagania sprzętowe gry Wolfenstein II: The New Colossus. Deweloperzy potwierdzili również, że tytuł na PC będzie korzystał z bibliotek Vulkan, a także oferował pełną gamę ustawień graficznych.

gry

Michał Kułakowski

23 października 2017 19:22

Pecetowe wymagania sprzętowe Wolfenstein II: The New Colossus

Pamięć RAM w konsoli Project Scorpio wystarczy na kilka lat - twierdzi szef firmy Stardock

Szef firmy Stardock, którą możecie znać ze strategii Ashes of the Singularity, wypowiedział się na temat konsoli Project Scorpio i niskopoziomowych API: DirectX 12 i Vulkan. Według Brada Wardella 12 GB RAM-u w nowym urządzeniu Microsoftu wystarczy na kilka lat.

Tech

Kamil Zwijacz

24 kwietnia 2017 11:33

Pamięć RAM w konsoli Project Scorpio wystarczy na kilka lat - twierdzi szef firmy Stardock
Star Citizen porzuci DirectX na rzecz Vulkana

Star Citizen porzuci DirectX na rzecz Vulkana

Kolejna zmiana w procesie produkcji ogromnego symulatora kosmicznego Star Citizen. Microsoftowska technologia DirectX zostanie zastąpiona przez Vulkan, najnowsze API od twórców OpenGL.

gry

Krzysztof Sobiepan

20 marca 2017 08:36

Star Citizen porzuci DirectX na rzecz Vulkana
Serious Sam 4 wciąż powstaje. Seria bez wsparcia DirectX9

Serious Sam 4 wciąż powstaje. Seria bez wsparcia DirectX9

Studio Croteam zapowiedziało rezygnację ze wsparcia bibliotek DirectX9 w grach z serii Serious Sam na rzecz technologii Vulkan. Zmiana będzie jedną z wielu nowości, które odświeżą pierwsze trzy odsłony. Ponadto zapewniono, że wciąż trwają prace nad czwartą częścią cyklu.

gry

Jakub Błażewicz

13 lutego 2017 11:43

Serious Sam 4 wciąż powstaje. Seria bez wsparcia DirectX9

Wieści ze świata (Civilization VI, Doom, Rainbow Six: Siege, Homefront: The Revolution) 12/7/2016

Dziś piszemy o muzyce z gry Civilization VI, wsparciu technologii Vulkan przez Dooma, nowym patchu do Rainbow Six: Siege oraz kolejnych misjach w aktualizacji do strzelanki Homefront: The Revolution. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

gry

Kamil Zwijacz

12 lipca 2016 14:40

Wieści ze świata (Civilization VI, Doom, Rainbow Six: Siege, Homefront: The Revolution) 12/7/2016

„Prawie wszystkie nowe gry AAA są zepsute” twierdzi były pracownik Nvidii

W dyskusji o nowych API (m.in. DirectX 12), jaka rozgorzała na forum GameDev.net, pojawiła się ciekawa wypowiedź byłego pracownika firmy Nvidia. Stwierdził on, że prawie wszystkie gry AAA wychodzą „zepsute”, i wyjaśnił genezę wypuszczania przez producentów kart grafiki sterowników dla poszczególnych produkcji w czasie ich debiutów.

gry

Krzysztof Mysiak

10 marca 2015 15:35

„Prawie wszystkie nowe gry AAA są zepsute” twierdzi były pracownik Nvidii

AMD zachęca deweloperów do skupienia się na DirectX 12 i Vulkan; Mantle odchodzi w cień

Firma AMD w osobie jednego ze swoich wiceprezesów zachęca deweloperów do skupiania się na DirectX 12 i Vulkan zamiast Mantle. Zastrzega jednak, że nie zaprzestaje wsparcia dla swojego API.

Tech

Michał Jodłowski

3 marca 2015 16:10

AMD zachęca deweloperów do skupienia się na DirectX 12 i Vulkan; Mantle odchodzi w cień

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl