Portal 2, czyli gra wydana ponad 10 lat temu, otrzymał właśnie aktualizację. Patch przystosowuje produkcję do działania na najnowszych komputerach oraz naprawia szereg błędów.
gry
Adrian Piotrowski
21 lutego 2021 09:55
Pracownik Valve postanowił oficjalnie odpowiedzieć na wczorajsze zwiastuny śmierci platformy Steam Machine. Powód zmian w sklepie Steam okazuje się dość trywialny, ale firma mocno zaznacza, że nie składa broni i dalej dąży do stworzenia „otwartej platformy dla graczy” w oparciu o Linuxa oraz API Vulkan.
Tech
Krzysztof Sobiepan
4 kwietnia 2018 12:58
Poznaliśmy minimalne i zalecane wymagania sprzętowe gry Wolfenstein II: The New Colossus. Deweloperzy potwierdzili również, że tytuł na PC będzie korzystał z bibliotek Vulkan, a także oferował pełną gamę ustawień graficznych.
gry
Michał Kułakowski
23 października 2017 19:22
Szef firmy Stardock, którą możecie znać ze strategii Ashes of the Singularity, wypowiedział się na temat konsoli Project Scorpio i niskopoziomowych API: DirectX 12 i Vulkan. Według Brada Wardella 12 GB RAM-u w nowym urządzeniu Microsoftu wystarczy na kilka lat.
Tech
Kamil Zwijacz
24 kwietnia 2017 11:33
Kolejna zmiana w procesie produkcji ogromnego symulatora kosmicznego Star Citizen. Microsoftowska technologia DirectX zostanie zastąpiona przez Vulkan, najnowsze API od twórców OpenGL.
gry
Krzysztof Sobiepan
20 marca 2017 08:36
Studio Croteam zapowiedziało rezygnację ze wsparcia bibliotek DirectX9 w grach z serii Serious Sam na rzecz technologii Vulkan. Zmiana będzie jedną z wielu nowości, które odświeżą pierwsze trzy odsłony. Ponadto zapewniono, że wciąż trwają prace nad czwartą częścią cyklu.
gry
Jakub Błażewicz
13 lutego 2017 11:43
Dziś piszemy o muzyce z gry Civilization VI, wsparciu technologii Vulkan przez Dooma, nowym patchu do Rainbow Six: Siege oraz kolejnych misjach w aktualizacji do strzelanki Homefront: The Revolution. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
gry
Kamil Zwijacz
12 lipca 2016 14:40
W dyskusji o nowych API (m.in. DirectX 12), jaka rozgorzała na forum GameDev.net, pojawiła się ciekawa wypowiedź byłego pracownika firmy Nvidia. Stwierdził on, że prawie wszystkie gry AAA wychodzą „zepsute”, i wyjaśnił genezę wypuszczania przez producentów kart grafiki sterowników dla poszczególnych produkcji w czasie ich debiutów.
gry
Krzysztof Mysiak
10 marca 2015 15:35
Firma AMD w osobie jednego ze swoich wiceprezesów zachęca deweloperów do skupiania się na DirectX 12 i Vulkan zamiast Mantle. Zastrzega jednak, że nie zaprzestaje wsparcia dla swojego API.
Tech
Michał Jodłowski
3 marca 2015 16:10