Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

przepustka sieciowa - newsy i ciekawostki

Ubisoft żegna się z przepustkami sieciowymi w swoich grach
Ubisoft żegna się z przepustkami sieciowymi w swoich grach

Bartosz Woldański, 1 listopada 2013, 12:10

Francuska firma Ubisoft idzie śladami koncernu Electronic Arts i wycofuje się z przepustek sieciowych nie tylko w wydanej kilka dni temu grze Assassin’s Creed IV: Black Flag, ale także we wszystkich przyszłych tytułach. Ze skutkiem natychmiastowym.

Assassin’s Creed IV: Black Flag – brak przepustki sieciowej blokuje elementy trybu dla jednego gracza
Assassin’s Creed IV: Black Flag – brak przepustki sieciowej blokuje elementy trybu dla jednego gracza

Krzysztof Mysiak, 31 października 2013, 13:06

Okazuje się, że przepustka sieciowa Uplay Passport w przypadku Assassin’s Creed IV: Black Flag warunkuje dostęp nie tylko do multiplayera, ale również do niektórych mechanizmów rozgrywki dla jednego gracza - nie da się bez niej dodawać statków do swojej floty.

F1 2013 bez Przepustki VIP
F1 2013 bez Przepustki VIP

Łukasz Szliselman, 1 sierpnia 2013, 09:37

Studio Codemasters znosi Przepustkę VIP w F1 2013. Zabawa w trybie wieloosobowym nie będzie wymagać kodów aktywacyjnych, nawet jeśli zakupimy tytuł z drugiej ręki

Electronic Arts kończy z Online Pass
Electronic Arts kończy z Online Pass

Kamil Zwijacz, 16 maja 2013, 08:31

Firma Electronic Arts, w odpowiedzi na pytanie serwisu GamesBeat, poinformowała, że kończy ze swoimi przepustkami sieciowymi. Żadna z nowych gier koncernu nie będzie zawierać kodu odblokowującego funkcje sieciowe.

System Online Pass w grze SSX nie zablokuje dostępu do rozgrywki wieloosobowej
System Online Pass w grze SSX nie zablokuje dostępu do rozgrywki wieloosobowej

Marek Oramus, 31 stycznia 2012, 10:23

Najnowsza odsłona serii gier snowboardowych SSX skorzysta z systemu Online Pass wprowadzającego ograniczenia dla odkupujących używane egzemplarze gier. Nie spowodują one jednak blokady dostępu do trybu multiplayer.

Twisted Metal w złocie. Gra będzie zawierać PSN Pass
Twisted Metal w złocie. Gra będzie zawierać PSN Pass

Mateusz Kądziołka, 22 stycznia 2012, 08:48

Przedstawiciele studia Eat Sleep Play ogłosili, że gra Twisted Metal weszła w fazę gold. Dowiedzieliśmy się również, że najnowsza produkcja Davida Jaffee będzie zawierać PSN Pass.

Battlefield 3 - przepustka Online Pass i mapy w trybie multiplayer
Battlefield 3 - przepustka Online Pass i mapy w trybie multiplayer

Marcin Skierski, 14 października 2011, 11:35

Studio EA DICE potwierdziło, że chcąc skorzystać z trybu multiplayer w grze Battlefield 3, będziemy musieli posiadać specjalną przepustkę Online Pass. Na łamach oficjalnego bloga serii zaprezentowano także cztery mapy obecne w rozgrywkach sieciowych. Twórcy po raz kolejny potwierdzili też plany dotyczące dodatków DLC.

Firma Electronic Arts zarobiła blisko 15 milionów dolarów na usłudze Online Pass

Marek Oramus, 12 września 2011, 10:47

Dyrektor finansowy firmy Electronic Arts poinformował, że od momentu uruchomienia kontrowersyjnej usługi Online Pass, przyniosła ona około 10-15 milionów dolarów dochodu.

Battlefield 3 z obsługą przepustek sieciowych?

Kamil Ostrowski, 2 sierpnia 2011, 10:33

Battlefield 3, najnowsza produkcja studia DICE, doczeka się najprawdopodobniej obsługi systemu przepustek sieciowych Online Pass. Takie zdanie padło z ust Patricka Bacha, producenta wykonawczego pracującego nad grą.

Driver: San Francisco rozpocznie program przepustek online w grach firmy Ubisoft

Marcin Skierski, 19 lipca 2011, 10:45

Firma Ubisoft potwierdziła wcześniejsze plotki mówiące o wprowadzeniu programu przepustek online w swoich grach. Pierwszą produkcją wykorzystującą ten system będzie Driver: San Francisco.

Sony - Resistance 3 rozpocznie program przepustek online na PlayStation 3

Szymon Liebert, 7 lipca 2011, 08:49

Resistance 3 będzie pierwszą grą objętą programem przepustek online na PlayStation 3, który szykuje firma Sony. W ten sposób wydawca chce podnieść jakość usług sieciowych w swoich topowych tytułach. Prawdziwym celem tej polityki wydaje się jednak walka z rynkiem gier używanych.