W najnowszym artykule Ubisoft ujawnił szczegóły dotyczące mechaniki parkouru w Assassin’s Creed: Shadows.
gry
Michał Harat
7 stycznia 2025 20:40
Firmy Meta wspólnie z Joy Way udostępniły w sieci zapowiedź Stride: Fates. Przygotowywana z myślą o goglach rozszerzonej rzeczywistości gra jest kontynuacją wydanego w 2021 roku Stride.
gry
Kamil Kleszyk
17 września 2023 10:17
Producent Assassin’s Creed: Mirage poinformował w wywiadzie, że system parkouru w grze będzie wzorowany na wyśmienitym pod tym względem Assassin's Creed: Unity.
gry
Adrian Werner
17 września 2022 07:20
Za dwa dni do Dying Light 2 trafią cztery nowe wyzwania parkourowe. Rozmieszczone będą one w różnych obszarach miasta.
gry
Agnieszka Adamus
15 marca 2022 18:14
Dying Light 2 zachwyci nas detalami oraz kreacją świata. Przynajmniej tak obiecują twórcy na najnowszym materiale z serii Dying 2 Know.
gry
Adam Królak
23 listopada 2021 21:55
W sieci pojawiło się sporo nowych materiałów z Dying Light 2. Tym razem możemy nieco lepiej przyjrzeć się rozgrywce nadchodzącej gry Techlandu.
gry
Adam Królak
16 listopada 2021 21:20
Studio Techland opublikowało krótki wywiad z aktorem i twórcą parkouru Davidem Belle, który wciela się w postać mentora głównego bohatera w grze Dying Light 2.
gry
Hubert Śledziewski
28 września 2021 18:58
Od jakiegoś czasu wiemy, że w grze Assassin's Creed: Unity sposób poruszania się asasynów zyska na płynności i autentyczności. Okazało się, że nad tym elementem czuwa słynny free runner Michael „Frosti” Zernow, który został „szefem ds. parkouru” w firmie Ubisoft.
gry
Kamil Zwijacz
17 lipca 2014 11:14
Nieoficjalne źródła donoszą, że Mirror's Edge trafi do sprzedaży na PS4, XONE i PC w 2016 roku. Warto jednak czekać, gdyż twórcy planują sporo pozytywnych zmian. Podobno poruszanie się i walka w nowym wydaniu serii ma być jeszcze płynniejsza i bardziej „parkourowa”. Aby ożywić otwarty świat gry twórcy planują zaludnić miasto innymi graczami.
gry
Łukasz Szliselman
12 marca 2014 10:00
Studio Flix Interactive wypuściło pierwszy zwiastun z przygodowej gry akcji Eden Star. Projekt połączy sandboksową swobodę z systemem parkouru wzorowanym na Mirror’s Edge, a wszystko to ubierze w ładną grafikę napędzaną silnikiem Unreal Engine 3.
gry
Adrian Werner
14 września 2013 19:21