Parkour w Assassin's Creed Mirage ma przypominać AC Unity

Producent Assassin’s Creed: Mirage poinformował w wywiadzie, że system parkouru w grze będzie wzorowany na wyśmienitym pod tym względem Assassin's Creed: Unity.

Adrian Werner

39
Parkour w Assassin's Creed Mirage ma przypominać AC Unity.
Parkour w Assassin's Creed Mirage ma przypominać AC Unity.

Źródło obrazka: Ubisoft.

Cały czas spływają do nas świeże informacje na temat Assassin’s Creed: Mirage. Najnowsze obejmują system parkouru i powinny zadowolić graczy, którym nie spodobały się uproszczone rozwiązania w tej kwestii oferowane przez trzy ostatnie odsłony cyklu.

  1. Celem twórców Assassin’s Creed: Mirage jest odtworzenie systemu parkouru z Assassin's Creed: Unity.
  2. To dobra nowina, gdyż większość fanów marki uznaje Assassin's Creed: Unity za szczytowe osiągnięcie cyklu w tej kwestii.
  3. Informację tę zdradził główny producent AC: Mirage, czyli Fabian Salomon, w wywiadzie z serwisem Arab Hardware.

Próba odtworzenia rozwiązań z Assassin's Creed: Unity ma sens, gdyż AC: Mirage zapowiadane jest jako powrót do korzeni cyklu. Podczas ujawniania projektu autorzy zapewniali, że skoncentruje się on m.in. właśnie na parkourze, co nie dziwi, gdyż akcja będzie rozgrywała się w tętniącym życiem Bagdadzie.

Warto jednak dodać, że ów powrót do starych rozwiązań nie obejmie systemu walki. Ten element rozgrywki ma stanowić rozwinięcie pomysłów z gry Assassin’s Creed Valhalla.

Przypomnijmy, że AC: Mirage ukaże się w przyszłym roku. Produkcja dostępna będzie na PC, Xboxie One, PlayStation 4, Xboxie Series X/S i PlayStation 5 oraz w streamingowej usłudze Amazon Luna.

  1. Oficjalna strona gry Assassin's Creed: Mirage
  2. Recenzja gry Assassin's Creed: Unity - Arno Dorian, zabójca nowej generacji
Assassin's Creed: Mirage

Assassin's Creed: Mirage

PC PlayStation Xbox Mobile
Data wydania: 5 października 2023
Assassin's Creed: Mirage - Encyklopedia Gier
6.4

GRYOnline

5.9

Gracze

7.6

Steam

7.6

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

50

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Prodeus, rewelacyjny „doomklon”, przechodzi z Early Access do Game Passa

Następny
Prodeus, rewelacyjny „doomklon”, przechodzi z Early Access do Game Passa

Zapowiedziano Phantom Fury, sequel FPS-a Ion Fury; wygląda bombowo

Poprzedni
Zapowiedziano Phantom Fury, sequel FPS-a Ion Fury; wygląda bombowo

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl