Parkour w Assassin's Creed Mirage ma przypominać AC Unity
Producent Assassin’s Creed: Mirage poinformował w wywiadzie, że system parkouru w grze będzie wzorowany na wyśmienitym pod tym względem Assassin's Creed: Unity.

Źródło obrazka: Ubisoft.
Cały czas spływają do nas świeże informacje na temat Assassin’s Creed: Mirage. Najnowsze obejmują system parkouru i powinny zadowolić graczy, którym nie spodobały się uproszczone rozwiązania w tej kwestii oferowane przez trzy ostatnie odsłony cyklu.
- Celem twórców Assassin’s Creed: Mirage jest odtworzenie systemu parkouru z Assassin's Creed: Unity.
- To dobra nowina, gdyż większość fanów marki uznaje Assassin's Creed: Unity za szczytowe osiągnięcie cyklu w tej kwestii.
- Informację tę zdradził główny producent AC: Mirage, czyli Fabian Salomon, w wywiadzie z serwisem Arab Hardware.
Próba odtworzenia rozwiązań z Assassin's Creed: Unity ma sens, gdyż AC: Mirage zapowiadane jest jako powrót do korzeni cyklu. Podczas ujawniania projektu autorzy zapewniali, że skoncentruje się on m.in. właśnie na parkourze, co nie dziwi, gdyż akcja będzie rozgrywała się w tętniącym życiem Bagdadzie.
Warto jednak dodać, że ów powrót do starych rozwiązań nie obejmie systemu walki. Ten element rozgrywki ma stanowić rozwinięcie pomysłów z gry Assassin’s Creed Valhalla.
Przypomnijmy, że AC: Mirage ukaże się w przyszłym roku. Produkcja dostępna będzie na PC, Xboxie One, PlayStation 4, Xboxie Series X/S i PlayStation 5 oraz w streamingowej usłudze Amazon Luna.
- Oficjalna strona gry Assassin's Creed: Mirage
- Recenzja gry Assassin's Creed: Unity - Arno Dorian, zabójca nowej generacji

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
kęsik Legend

Parkour w Unity był na pewno lepszy niż w nowych AC, ale momentami Arno skakał jak małpa, dosłownie płynąc w powietrzu przez co wyglądało to trochę słabo i mało realistycznie.
Jeszcze gdyby tę drewnianą walkę wywali to byłoby dobrze...
Barklo Generał

Po pierwsze Mirage jest tworzone pod pewną grupę ludzi, wiec nie może podobać się każdemu co za tym idzie nie dostanie wysokich ocen od wszystkich i na 100% nie sprzeda się tak dobrze jak Valhalla. Gra miała wrócić do korzeni a nie do unity wiec nie wiem czym się tutaj cieszyć . AC unity na metacritic dostało tylko 70pkt. a taka z dupy valhalla dostała 82pkt. Osobiście nie pamiętam aby Unity czymkolwiek się wyróżniało od Valhalla czy Odyssey jeśli chodzi o parkur ( może mnie ktoś oświeci?) albo inaczej co Unity albo AC1(2) miało lepszego od Valhalli ? Odpaliłem dwa dni temu AC2 i po 30 minutach odinstalowałem ta gra jest tak brzydka i nudna że kopara opada .
Laston Generał

Valhalla pod tym względem jest o wiele ciekawsza i o wiele rzadziej miałem wrażenie, że "nie wiem co ja tutaj robię". To, że sama gra i automatycznie jej wątek fabularny jest rozciągnięty jak guma w gaciach to inna sprawa.
BloodPrince Senator

Z nowych odsłon na pewno chciałbym, żeby zostało faktycznie celowanie z broni, a nie przytrzymywanie przycisku i strzał.
Niech już w końcu pokażą gameplay to będzie wiadomo czym Mirage będzie!