Parkour w Assassin's Creed Mirage ma przypominać AC Unity

Producent Assassin’s Creed: Mirage poinformował w wywiadzie, że system parkouru w grze będzie wzorowany na wyśmienitym pod tym względem Assassin's Creed: Unity.

Adrian Werner

Parkour w Assassin's Creed Mirage ma przypominać AC Unity.
Parkour w Assassin's Creed Mirage ma przypominać AC Unity.

Źródło obrazka: Ubisoft.

Cały czas spływają do nas świeże informacje na temat Assassin’s Creed: Mirage. Najnowsze obejmują system parkouru i powinny zadowolić graczy, którym nie spodobały się uproszczone rozwiązania w tej kwestii oferowane przez trzy ostatnie odsłony cyklu.

  1. Celem twórców Assassin’s Creed: Mirage jest odtworzenie systemu parkouru z Assassin's Creed: Unity.
  2. To dobra nowina, gdyż większość fanów marki uznaje Assassin's Creed: Unity za szczytowe osiągnięcie cyklu w tej kwestii.
  3. Informację tę zdradził główny producent AC: Mirage, czyli Fabian Salomon, w wywiadzie z serwisem Arab Hardware.

Próba odtworzenia rozwiązań z Assassin's Creed: Unity ma sens, gdyż AC: Mirage zapowiadane jest jako powrót do korzeni cyklu. Podczas ujawniania projektu autorzy zapewniali, że skoncentruje się on m.in. właśnie na parkourze, co nie dziwi, gdyż akcja będzie rozgrywała się w tętniącym życiem Bagdadzie.

Warto jednak dodać, że ów powrót do starych rozwiązań nie obejmie systemu walki. Ten element rozgrywki ma stanowić rozwinięcie pomysłów z gry Assassin’s Creed Valhalla.

Przypomnijmy, że AC: Mirage ukaże się w przyszłym roku. Produkcja dostępna będzie na PC, Xboxie One, PlayStation 4, Xboxie Series X/S i PlayStation 5 oraz w streamingowej usłudze Amazon Luna.

  1. Oficjalna strona gry Assassin's Creed: Mirage
  2. Recenzja gry Assassin's Creed: Unity - Arno Dorian, zabójca nowej generacji
Assassin's Creed: Mirage

Assassin's Creed: Mirage

PC PlayStation Xbox Mobile
po premierze

Data wydania: 5 października 2023

Informacje o Grze
6.4

GRYOnline

5.9

Gracze

7.6

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

50

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2022-09-17
11:05

pawel 222 Generał

👍

Akurat nie grałem w AC Unity :)

Komentarz: pawel 222
2022-09-17
12:25

kęsik Legend

kęsik
📄

Parkour w Unity był na pewno lepszy niż w nowych AC, ale momentami Arno skakał jak małpa, dosłownie płynąc w powietrzu przez co wyglądało to trochę słabo i mało realistycznie.
Jeszcze gdyby tę drewnianą walkę wywali to byłoby dobrze...

Komentarz: kęsik
2022-09-17
12:36

Barklo Generał

Barklo

Po pierwsze Mirage jest tworzone pod pewną grupę ludzi, wiec nie może podobać się każdemu co za tym idzie nie dostanie wysokich ocen od wszystkich i na 100% nie sprzeda się tak dobrze jak Valhalla. Gra miała wrócić do korzeni a nie do unity wiec nie wiem czym się tutaj cieszyć . AC unity na metacritic dostało tylko 70pkt. a taka z dupy valhalla dostała 82pkt. Osobiście nie pamiętam aby Unity czymkolwiek się wyróżniało od Valhalla czy Odyssey jeśli chodzi o parkur ( może mnie ktoś oświeci?) albo inaczej co Unity albo AC1(2) miało lepszego od Valhalli ? Odpaliłem dwa dni temu AC2 i po 30 minutach odinstalowałem ta gra jest tak brzydka i nudna że kopara opada .

Komentarz: Barklo
2022-09-17
14:51

Laston Generał

Laston

Zdzichsiu Wśród moich znajomych nawet wykluło się taka powiedzenie "fabuła jak w Unity". Dla mnie ona była tak miałka, bez sensu i kontekstu, że byłą tylko pretekstem do zwiedzania Paryża.
Valhalla pod tym względem jest o wiele ciekawsza i o wiele rzadziej miałem wrażenie, że "nie wiem co ja tutaj robię". To, że sama gra i automatycznie jej wątek fabularny jest rozciągnięty jak guma w gaciach to inna sprawa.

Komentarz: Laston
2022-09-18
01:18

BloodPrince Senator

BloodPrince

Z nowych odsłon na pewno chciałbym, żeby zostało faktycznie celowanie z broni, a nie przytrzymywanie przycisku i strzał.
Niech już w końcu pokażą gameplay to będzie wiadomo czym Mirage będzie!

Komentarz: BloodPrince

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl