Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 lutego 2012, 19:29

autor: Adrian Werner

Tactical Intervention zadebiutuje wiosną tego roku

O Tactical Intervention, czyli nowym projekcie jednego ze współtwórców Counter-Strike, od dłuższego czasu było bardzo cicho. Teraz jednak prace wydają się wreszcie dobiegać końca, dzięki czemu autorzy podali wreszcie planowaną datę premiery.

Tactical Intervention zadebiutuje wiosną tego roku - ilustracja #1

Pod koniec grudnia 2010 roku twórcy gry Tactical Intervention ogłosili, że główny etap procesu produkcyjnego został zakończony. Spodziewaliśmy się wtedy, że od premiery dzieli nas co najwyżej kilka miesięcy. Rzeczywistość okazała się jednak zupełnie inna i o projekcie zrobiło się na długi czas cicho. Na szczęście okazało się, że obawy o jego przyszłość były nieuzasadnione. Autorzy poinformowali właśnie o znalezieniu zachodniego partnera w postaci firmy OGPlanet i ogłosili, że Tactical Intervention zadebiutuje wiosną tego roku.

Tactical Intervention przeszło już przez kilka zamkniętych beta testów i w planach są kolejne. Na razie jednak zapisy na nie odbywają się jedynie na amerykańskiej stronie gry, podczas gdy europejska zaktualizowana została ostatni raz prawie rok temu.

Przypomnijmy, że Tactical Intervention to sieciowy FPS, którego głównym projektantem jest Minh Le, czyli jeden ze współtwórców kultowego Counter-Strike. W grze zetrą się siły terrorystów oraz oddziałów antyterrorystycznych. Całość powstaje na mocno zmodyfikowanej wersji silnika Source i wykorzysta model darmowy uzupełniony dobrowolnymi mikropłatnościami.

Tactical Intervention zadebiutuje wiosną tego roku - ilustracja #2 Ciekawie zapowiada się starcie Tactical Intervention z Counter-Strike: Global Offensive. Drugi z tych tytułów bez wątpienia zaoferuje znacznie lepszą oprawę graficzną i zapewne wygra batalię o serca fanów Counter-Strike. Jednocześnie jednak darmowa natura Tactical Intervention może uwieść wielu graczy.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej