Newsroom Wiadomoœci Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
WiadomoϾ gry 9 grudnia 2016, 09:38

Studio Vicarious Visions pomo¿e przy produkcji Destiny 2

Studio Vicarious Visions, twórcy popularnej serii Skylanders, og³osi³o na swojej stronie, ¿e do³¹cza do Bungie oraz High Moon Studios w produkcji zapowiedzianego na przysz³y rok Destiny 2.

Potwierdzi³y siê pog³oski z wrzeœnia: studio Vicarious Visions, do tej pory znane g³ównie za spraw¹ serii Skylanders oraz portów gier z cyklu Guitar Hero na konsole Nintendo, do³¹czy³o do zespo³ów pracuj¹cych nad Destiny 2. Deweloperzy przekazali tê informacjê za poœrednictwem swojej strony na Facebooku, jednak nie zdradzili, czym bêd¹ siê zajmowaæ przy produkcji kontynuacji hitu z 2014 roku. Nie wiemy te¿, czy wspó³praca z Activision oraz Bungie w jakikolwiek sposób wp³ynie na tworzone przez Vicarious Visions Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy.

To nie pierwsze studio, które wydawca gry, firma Activision, zatrudni³ do pomocy przy Destiny 2. Za wiêkszoœæ projektu nadal odpowiada oczywiœcie Bungie, jednak w maju 2015 roku przy³¹czono do niego High Moon Studios (twórców trzech czêœci serii Transformers oraz Deadpoola). Wszystkie trzy ekipy – wraz z Vicarious Visions – bêd¹ mieæ teraz przed sob¹ naprawdê pracowity okres, jeœli Activision ma zamiar dotrzymaæ s³owa i wydaæ Destiny 2 ju¿ w przysz³ym roku.

Activision najwidoczniej koñczy z dodatkow¹ zawartoœci¹ do oryginalnego Destiny – teraz ca³a uwaga skupia siê na kontynuacji. - Studio Vicarious Visions pomo¿e przy produkcji Destiny 2 - wiadomoœæ - 2016-12-09
Activision najwidoczniej koñczy z dodatkow¹ zawartoœci¹ do oryginalnego Destiny – teraz ca³a uwaga skupia siê na kontynuacji.

Równie wa¿ny jest jednak fakt, ¿e przynajmniej jedna z informacji, które zaprezentowano jeszcze pod koniec wrzeœnia na forum NeoGAF, okaza³a siê byæ prawd¹, co sugeruje, ¿e mieliœmy wówczas do czynienia z bardzo wiarygodnym Ÿród³em. Jeœli inne pog³oski tak¿e siê sprawdz¹, produkcja Bungie trafi równie¿ na PC (pierwsza ods³ona ukaza³a siê tylko na PlayStation 4, Xboksie One, PlayStation 3 i Xboksie 360). Ponadto otrzyma zdecydowanie wiêksze, otwarte obszary, du¿e miasta oraz wiêcej posterunków; znaczna wiêkszoœæ zawartoœci ma byæ stworzona od zera. Jednoczeœnie deweloperzy nie maj¹ podobno zamiaru umo¿liwiaæ graczom przenoszenia postêpów z „jedynki”.