Newsroom Wiadomoci Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomo gry 17 czerwca 2015, 08:20

Studia Camouflaj, Human Head oraz Hardsuit Labs ujawni造 prototypy swych nowych projekt闚

Zespo造 Camouflaj, Human Head oraz Hardsuit Labs, pracuj鉍e w oparciu o program Akceleratora Prototyp闚 technologii Shinra, zaprezentowa造 pierwsze materia造 graficzne ze swoich nadchodz鉍ych produkcji i zapowiedzia造, jakiego rodzaju gier mamy si spodziewa.

Targi E3 trwaj w najlepsze i skupiaj na sobie znaczn wi瘯szo medialnej uwagi, nie oznacza to jednak, 瞠 poza Los Angeles nic si w bran篡 nie dzieje. Trzy utalentowane studia, wsp馧pracuj鉍e z firm Square Enix w ramach Akceleratora Prototyp闚 technologii Shinra, w豉nie zaprezentowa造 pierwsze materia造 z produkcji, kt鏎e maj powsta w oparciu o japo雟k platform do strumieniowania gier.

Camouflaj pozostaje przy skradankach, tym razem jednak skupimy si na cichych zab鎩stwach.
Camouflaj pozostaje przy skradankach, tym razem jednak skupimy si na cichych zab鎩stwach.
Hardsuit Labs chce stworzy interesuj鉍y symulator ewolucji. - Studia Camouflaj, Human Head oraz Hardsuit Labs ujawni造 prototypy swych nowych projekt闚 - wiadomo - 2015-06-17
Hardsuit Labs chce stworzy interesuj鉍y symulator ewolucji.
Walki z piratami oraz morskimi potworami b璠 chlebem powszednim w nowej produkcji Human Head.
Walki z piratami oraz morskimi potworami b璠 chlebem powszednim w nowej produkcji Human Head.
Studia Camouflaj, Human Head oraz Hardsuit Labs ujawni造 prototypy swych nowych projekt闚 - ilustracja #4

Technologia Shinra to sfinansowana przez japo雟kie Square Enix platforma do strumieniowania gier, kt鏎ej ostatecznym celem jest umo磧iwienie graczom uruchamiania najnowszych tytu堯w nawet na starszym sprz璚ie poprzez chmur. Ma to zosta osi鉚ni皻e poprzez stworzenie pot篹nego centrum obliczeniowego, wyposa穎nego w szereg procesor闚 i kart graficznych. Technologia ma te pozwoli na produkcj gier, dzia豉j鉍ych w ca這ci w oparciu o t platform.

Pierwszym z tych zespo堯w jest Camouflaj tw鏎cy Republique, niezale積ej skradanki na PC oraz urz鉅zenia mobilne, wyranie inspirowanej najs造nniejszymi ksi嘀kowymi antyutopiami. W swoim nowym projekcie ekipa z Seattle pozostanie przy znanym im gatunku, tym razem jednak skupiaj鉍 si na zab鎩stwach w dynamicznie zmieniaj鉍ych si lokacjach. Kolejne studio to Hardsuit Labs, uformowane na pocz靖ku tego roku przez by造ch cz這nk闚 Zombie Studios (Blacklight Retribution), kt鏎e pracuje nad symulatorem ewolucji, w kt鏎ym znajdziemy tysi鉍e proceduralnie generowanych stworze. Ostatnia firma to Human Head, odpowiedzialne za Prey jeden z najlepszych tytu堯w 2006 roku. Deweloperzy ci maj w planach skupion na walce morskiej gr wieloosobow, du蕨 wag przyk豉daj鉍 do stworzenia realistycznej fizyki wody oraz pasjonuj鉍ych potyczek z piratami oraz morskimi potworami.

Warto przy tym pami皻a, 瞠 program Akceleratora Prototyp闚 oferuje finansowanie wy章cznie w najwczeniejszym etapie produkcji, nie jest wi璚 ca趾owicie przes鉅zone, 瞠 ostateczne wersje tych tytu堯w tak瞠 powstan w oparciu o technologi Shinra. Jeli tak si jednak stanie, Camouflaj, Hardsuit Labs oraz Human Head mog by pierwszymi zespo豉mi, kt鏎e przetr szlaki dla tej nowatorskiej platformy.

  1. Oficjalna strona internetowa platformy Shinra Technologies
  2. Oficjalna strona internetowa firmy Square Enix