Splinter Cell: Conviction bez dedykowanych serwerów
Na temat trybu multiplayer w Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction mogliśmy już przeczytać całkiem sporo. Ubisoft postanowił jednakże wyjaśnić jeszcze kilka technicznych spraw związanych z tą opcją zabawy. Dowiedzieliśmy się w ten sposób, że gra nie będzie korzystać z serwerów dedykowanych, ponieważ nie będzie takiej potrzeby.
Na temat trybu multiplayer w Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction mogliśmy już przeczytać całkiem sporo. Ubisoft postanowił jednakże wyjaśnić jeszcze kilka technicznych spraw związanych z tą opcją zabawy. Dowiedzieliśmy się w ten sposób, że gra nie będzie korzystać z serwerów dedykowanych, ponieważ nie będzie takiej potrzeby.
Wynika to z faktu, że we wszystkich trybach rozgrywki sieciowej jednocześnie zagrać będą mogły tylko dwie osoby. Dotyczy to zarówno kooperacji – stanowiącej wprowadzenie do głównej kampanii dla pojedynczego gracza – jak i Denial Ops, czyli czterech typów wyzwań rozgrywających się na mapach znanych z opcji współpracy.
W zamian twórcy zaproponowali system matchmakingu, który będzie wyszukiwać współgraczy na podstawie kilku zmiennych: wybranego trybu, mapy, poziomu trudności, języka oraz wysokości pingu. W przypadku, gdy nie będziemy w stanie znaleźć godnego rywala lub towarzysza założymy własny mecz bądź skorzystamy z lobby. Nic nie stanie również na przeszkodzie, by uruchomić prywatne spotkanie i zaprosić znajomego.
W ramach gry gromadzone będą szczegółowe statystyki opisujące wyczyny gracza w Denial Ops. Ubisoft uruchomi również specjalny serwis internetowy, który będzie przechowywać kilka dodatkowych informacji na temat sieciowych sukcesów oraz porażek.
Splinter Cell: Conviction zadebiutuje na europejskim rynku w lutym 2010 roku. Produkcja będzie dostępna w wersjach na PC i Xboksa 360. W sprzedaży znajdzie się zarówno edycja standardowa, jak i kolekcjonerska, której skład przedstawiliśmy Wam przed kilkoma dniami.

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Data wydania: 13 kwietnia 2010
GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Ja podam ze mi RFG chodzimo 2x szybciej (tzn za szybko jakby ktos przewijal film) niz na konsoli, by gre spowolnic trzeba dac jej wieksze ustawienia :).
zanonimizowany575374 Generał
milu zo do zwolnieć w grach to mi już wcale nie przeszkadzają :) Przyzwyczaiłem się do tego, czy to na PC, czy to na PS2 (Shadow of the Collosus :) to miało chyba przez cały czas z 20 klatek na sekundę, czy to w Ratchet and Clack przy którym filmiki na PS3 widać, że nie są całkiem płynne. Ogólnie mi to już wisi:) Cieszę sie grą.
Co do CDA, nie czytuję, często nie mam czasu by coś czytać, a jak już mam to próbuję się zrelaksować przy PC czy konsoli, ostatnio męczę Mario na DS, albo potłumaczę anime (to jest czasochłonne :)). Oczywiście kiedyś ją czytałem, a teraz co najwyżej w empiku (jak już się pofatyguję tam pójść :)) to sobie przejrzę, a jak coś znajdę to może nawet przeczytam.
Co do Red Faction, moje powyższe słowa opieram na tym co było na GOLu pokazane. Ogólnie nie wiem jak tam wyszła optymalizacja, ale pewnie lepiej niż Star Wars :) Ogólnie można napisać inaczej, gra którą dobrze zoptymalizują, pójdzie na full na kompie za 1300zł, a ta która ma słaba optymalizację, nie pójdzie na kompie na full, ale będzie chodzić znośnie.
Co do tego, że użyłeś moich słów :) Wybacz, że pomyślałem, że możesz mnie o coś posądzać. Jakby co to ja nie byłem o nic zły czy coś więc nie było kłótni, tylko grzeczna wymiana zdać.
Również życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.
Ten kto to czytał, to też niech się czuje, że mu pożyczyłem :)
zanonimizowany624581 Senator
Mi akurat nie przeszkadza brak dedykowanych serwerów (w przeciwieństwie do MW 2), i tak rzadko będę grał w multi, a bardziej skupię się na singlu. Choć mam nadzieję, że multi też nie będzie mocno skopane. Pożyjemy zobaczymy.
zanonimizowany652707 Generał
w tej grze nie ma prawdziwego multi tylko coop wię aż tak to nie przeszkadza