Spektakularny sukces Planetary Annihilation na Kickstarterze
Twórcy Planetary Annihilation z nawiązką zgromadzili niezbędną do stworzenia tytułu sumę pieniędzy, choć do końca kickstarterowej zbiórki pozostało jeszcze 15 dni. Ludzie z pracującego nad produkcją studia Uber Entertainment już myślą nad rozbudowaniem gry o kolejne elementy.
Łukasz Szliselman
Zaledwie dwa tygodnie zajęło ufundowanie produkcji Planetary Annihilation na Kickstarterze. Studio Uber Entertainment do stworzenia tego kosmicznego RTS-a potrzebowało 900 tysięcy dolarów. Do tej pory uzbierano sporo ponad docelową sumę (ponad 946 tysięcy dolarów), a do końca akcji pozostało jeszcze 15 dni. Powstanie gry jest zatem pewne, jednak dalej warto zbierać fundusze. Twórcy mają znakomite pomysły, jak wydać dodatkową kasę.
Osiągnięcie kolejnej poprzeczki 1,1 miliona dolarów zaowocuje zaimplementowaniem do gry jednostek morskich i wodnych planet. Jeśli uda się zebrać 1,3 miliona dolarów, możliwe będzie stworzenie gazowych olbrzymów oraz dodatkowych jednostek orbitalnych. Pozostałe trzy cele nie zostały na razie ujawnione, ale jeśli fani będą równie hojni jak do tej pory, twórcy z pewnością przygotują coś ciekawego. Premiera Planetary Annihilation planowana jest wstępnie na lipiec 2013 roku, w wersji na komputery PC i Mac.
Planetary Annihilation to kosmiczny RTS inspirowany legendarnym Total Annihilation. Pracujące nad nim niezależne studio Uber Entertainment zrzesza między innymi ludzi pracujących wcześniej nad seriami Total Annihilation, Command & Conquer, czy Supreme Commander. Spektakularne bitwy toczone będą w obrębie planet i księżyców całego układu słonecznego. Multiplayer zaoferuje rozegranie szybkiej potyczki na jednej planecie lub wielkiej, trwającej nawet ponad 12 godzin gwiezdnej wojny z udziałem do 40 graczy. Pojawi się też tryby współpracy. Natomiast jeśli ktoś woli grać samotnie, będzie mógł stoczyć bitwę przeciwko sztucznej inteligencji. Na razie jednak kampania dla pojedynczego gracza nie jest w planach. Być może okaże się ona jednym z trzech pozostałych celów kickstarterowej zbiórki.

Gracze
Steam
- gry strategiczne
- RTS
- kosmos
- Uber Entertainment
- Kickstarter
- PC
Komentarze czytelników
pawloki Legend
Co za syf mogli dać od razu 10 milionów to wtedy stworzą czołgi w kształcie dupy, ci amerykanie naprawde są niemądrzy.
Kazioo Senator
@GameOman
@koniu11
Typowa gry AAA wraz z silnikiem ma więcej kodu niż cały projekt NASA do wysłania człowieka na Księżyc (nie wspominając o tysiącach assetów, bo gra to nie sam kod). Oczywiście nie jest to ten sam poziom przetestowania i analizy zdarzeń, ale same liczby już robią wrażenie.
Studia z dziesiątkami pracowników grę robią kilka lat, ale co to dla was koledzy - wy pstrykniecie palcami i gra gotowa.
-1
zanonimizowany472379 Senator
ber Entertainment zrzesza między innymi ludzi pracujących wcześniej nad seriami Total Annihilation, Command & Conquer, czy Supreme Commander.
Trzeba przyznać, że ekipę mają niezłą.
hardcoholic Generał

Oczywiscie jak zwykle najwiecej biadola i narzekaja ci, ktorzy nawet kurzem ze swej skory sie do tego nie dolozyli ;]
zanonimizowany613347 Centurion
[11]
A co ty będziesz tłumaczył ludziom którzy proces tworzenia gier znają tylko z corocznych wydań CoD'a i AC...