Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 stycznia 2012, 09:58

autor: Kono

Sith Assassin – drzewo Darkness

Opis talentów z drzewa Darkness dla Sith Assassina.

Sith Assassin – drzewo Darkness - ilustracja #1

Drzewo Darkness

Pierwszy poziom:

Thrashing Blades (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Thrash, Lacerate i Volatic Slash o 3%/pkt.

Lightning Reflexes (2 pkt.) – za każdym razem, gdy uda się Parowanie, Unik lub Uchylenie odzyskiwane jest 1%/pkt Mocy. Efekt nie może wystąpić częściej niż co sekundę. Dodatkowo obrona wręcz i dystansowa zwiększane są o 2%/pkt.

Charge Mastery (3 pkt.) – ulepsza aktualnie stosowaną technikę. Lightning Charge: Zwiększa szansę na krytyk o 1%/pkt i czas trwania Discharge o 1 s/pkt. Dark Charge: Zwiększa odporności typu internal i elemental o 3%/pkt. Surging Charge: Zwiększa armor penetration o 3%/pkt.

Drugi poziom:

Shroud of Darkness (3 pkt.) – zwiększa Endurance o 1%/pkt.

Lightning Recovery (2 pkt.) – zmniejsza cooldown Force Speed o 5 s/pkt, a Force Shroud o 7,5 s/pkt.

Swelling Shadows (2 pkt.) – zwiększa szansę na zaaplikowanie obrażeń generowanych przez Dark Charge o 7,5%/pkt.

Electric Execution (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez ładunki miecza świetlnego o 3%/pkt.

Trzeci poziom:

Disjunction (1 pkt) – aktywacja Force Speed niweluje wszelkie efekty spowalniające ruch, zwiększa czas trwania Force Shroud o 2 s.

Energize (1 pkt) – gdy włączony, Dark Charge, Thrash i Lacerate mają 50% szans na resetowanie cooldownu na Shock i na to, że Shock zada trafienie krytyczne. Jeżeli aktywowany Shock zabierze jeden z ładunków Recklesness, to obrażenia trafienia krytycznego zwiększone są o 50%.

Dark Ward (1 pkt) – aktywuje się ochronna bariera mająca 8 ładunków lub trwająca 20 s. Dzięki niej wzrasta szansa na aktywację tarczy osobistej o 15%. Każde aktywowanie tarczy zmniejsza potencjał Dark Ward o 1 ładunek.

Premonition (2 pkt.) – zwiększa szansę na wykrycie niewidzialności o 1 poz/pkt i obronę o 1%/pkt.

Czwarty poziom:

Hollow (2 pkt.) – zwiększa absorpcję tarczy o 2%/pkt. Dodatkowo, gdy mamy włączony Dark Charge i uruchomimy Overcharge Saber, to odzyskujemy 5% HP/pkt.

Blood of Sith (3 pkt.) – zwiększa regenerację Mocy o 10%/pkt.

Piąty poziom:

Electrify (1 pkt) – zwiększa obrażenia i generowany threat umiejętności Shock o 15%.

Eye of the Storm (1 pkt) – zwiększa pancerz o 20% i umożliwia korzystanie ze Spike w stealth.

Force Pull (1 pkt) – pozwala na przyciąganie przeciwników z odległości do 30 metrów. Generuje dużą ilość threatu.

Nerve Wracking (3 pkt.) – cele znajdujące się pod działaniem Spike i Electrocute otrzymują obrażenia większe o 3%/pkt.

Szósty poziom:

Harnessed Darkness (2 pkt.) – Shock ma 50%/pkt szansy na aktywowanie buffa Harnessed Darkness, który powoduje, że następny Force Lightning będzie nie-interruptowalny i nie będzie poddawał się pushbackowi. Dodatkowo każdy ładunek (a zbiera się ich do 3) powoduje zwiększenie obrażeń zadawanych przez Force Lightning o 25%/pkt. Przy trzech ładunkach, Force Lightning leczy też 3% HP.

Mounting Darkness (3 pkt.) – zwiększa obrażenia Discharge o 5%/pkt i Wither o 10%/pkt.

Siódmy poziom:

Wither (1 pkt.) – pozwala na zadanie określonej ilości obrażeń 5 przeciwnikom wokół i dodatkowo zmniejsza zadawane przez nich obrażenia o 5% na 15 s. Generuje dużą ilość threatu.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic