Przedziwna kondycja obecnego świata nieustannie przekracza wszelkie granice, paraliżując każdą sferę naszego życia. Czy więc maseczki i COVID-19 dotrą również do zdrowego i pełnego optymizmu świata The Sims 4?
Pandemia COVID-19 bezdusznie i bez wyjątku przenika przez wszystkie sfery naszego życia – nic dziwnego, że fani The Sims 4 oczekiwali, iż w końcu również w jakimś stopniu nawiedzi piękny i radosny świat simów. Przeprowadzaliśmy niedawno wywiad z twórcą The Sims 4: Śnieżnej eskapady, Grahamem Nardone'em, który zabrał głos w tej sprawie.
Okazuje się bowiem, że choć seria The Sims niejednokrotnie w ten czy inny sposób odzwierciedlała aktualne życie, popkulturę i realny świat, tym razem nie przypomni nam o ponurej rzeczywistości za oknem, a simy pozostają odporne na paraliżującego świat wirusa. Dlaczego tak? Graham Nardone opowiedział nam o spotkaniu w Maxis, w czasie którego podjęto decyzję o maseczkach w The Sims 4:
Oczywiście rozmawiamy o sytuacji na świecie w swoim gronie; mieliśmy ostatnio oficjalne spotkanie dla Maxis i ktoś zapytał o koronawirusa. To wszystko dzieje się teraz, jest żywe, a The Sims często odnosi się przecież do aktualnych wydarzeń albo nawet wprowadza do gry elementy z nimi związane. Więc pojawiło się pytanie, czy w grze będą maseczki dla simów. Nasza perspektywa jest taka: The Sims to ta optymistyczna część życia. Odnosimy się do wydarzeń, do popkultury. Nie próbujemy wprowadzać do Simsów negatywnych aspektów życia. Ta gra daje wielu możliwość ucieczki, więc nie są one czymś, na czym się skupiamy. Dlatego nie widać wpływu obecnej sytuacji na Śnieżną eskapadę i w ogóle na The Sims 4.
Sami więc widzicie, że przynajmniej w najbliższym czasie nie dostaniemy oficjalnych COVID-owych maseczek i zaleceń dystansu społecznego. The Sims 4 według twórców ma opowiadać o świecie, w którym chcielibyśmy żyć – nawet jeśli ten świat jest odrobinę zbyt nierzeczywisty.
Pełny wywiad z Grahamem Nardone'em, który przeprowadziła Julia Dragović, znajdziecie pod tym adresem.
Więcej:Battlefield 6 jest drugą najgorzej ocenianą odsłoną serii na Steam. Przyczyn jest co najmniej kilka
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
31

Autor: Miłosz Szubert
Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.