Seria Youtubers Life rozeszła się już w 2 milionach egzemplarzy. Z tej okazji twórcy uruchomili promocję na obydwie części.
AKTUALIZACJA:
Zgodnie z zapowiedzią, na Steamie wystartowała promocja na gry z cyklu Youtubers Life. „Jedynkę” możecie nabyć za 43,59 zł, a „dwójkę” za 90,99 zł. Oferta obowiązuje do 31 maja do godz. 19:00 polskiego czasu.
Seria gier Youtubers Life od studia U-Play Online osiągnęła właśnie imponujący kamień milowy. Obydwie wydane do tej pory części rozeszły się łącznie w 2 milionach egzemplarzy, co bez wątpienia jest godnym uwagi wynikiem.
Z tej okazji twórcy planują promocję na Steamie, która rozpocznie się 24 maja o godzinie 19:00 i potrwa do 31 maja.
Będzie to dobra okazja dla osób, które chciałyby zapoznać się z całą serią gier.
Jak sam tytuł wskazuje, gra pozwala wcielić się w początkującego twórcę internetowych treści, który zamierza zdobyć ogromną sławę i zostać najlepszym youtuberem.
W poszukiwaniu inspiracji zwiedzimy przygotowane przez twórców Newtube City, gdzie natkniemy się na różne zmieniające się trendy, możliwe do uchwycenia na zdjęciach i filmach. Ponadto nawiążemy relacje z 30 unikalnymi postaciami, odkrywając tym samym ich tajemnice i wątki.
Każdy krok postawiony na drodze ku sławie pozwoli nam zdobyć ekskluzywne nagrody, dzięki którym spersonalizujemy wygląd postaci lub domu, oraz wygenerujemy nowe treści, które przyciągną na nasz kanał jeszcze więcej osób.



Jeśli lubicie tego typu symulatory oraz interesuje was świat YouTube’a, to sprawdźcie serię Youtubers Life.
1

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).