Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 sierpnia 2014, 17:06

autor: Draug

ScreamRide – kreator rollercoasterów z zaawansowaną fizyką

Podczas konferencji firmy Microsoft na targach Gamescom 2014 studio Frontier Developments zapowiedziało grę ScreamRide. Będzie ona polegała na budowaniu futurystycznych rollercoasterów mających wydusić z użytkowników jak najwięcej krzyku i zaoferuje przy tym dość zaawansowaną fizykę z destrukcją otoczenia. Tytuł wyjdzie wiosną 2015 roku na XOne i X360.

ScreamRide w skrócie:
  • Producent: Frontier Developments
  • Wydawca: Microsoft
  • Gatunek: sandboksowy kreator parków rozrywki z elementami zręcznościówki i zaawansowanym modelem fizycznym
  • Platformy sprzętowe: X360, XOne
  • Termin premiery: wiosna 2014

Podczas konferencji firmy Microsoft na targach Gamescom wyjaśniło się, co kryje się za opatentowanym w kwietniu znaku towarowym ScreamRide – jest to nowe dzieło studia Frontier Developments (twórców Elite: Dangerous), będące xboksowym tytułem na wyłączność. Gra przeniesie nas do stosunkowo nieodległej przyszłości i osadzi w roli budowniczego rollercoasterów. Jednak nie będziemy budowali parków rozrywki – tory futurystycznej kolejki górskiej i wszystkie inne obiekty, jakie trafią do naszej dyspozycji, będą służyły nauce, badającej granice ludzkich możliwości i starającej się udoskonalić społeczeństwo. W praktyce sprowadzi się to do stawiania jak najbardziej zakręconych konstrukcji i testowania ich na ludziach – im więcej krzyku wywołamy, tym lepiej.

ScreamRide to nie pierwsza tego typu pozycja w dorobku zespołu Frontier Developments – w 2004 roku studio wyprodukowało grę RollerCoaster Tycoon 3. - ScreamRide – ujawniono kreator rollercoasterów z zaawansowaną fizyką - wiadomość - 2014-08-12
ScreamRide to nie pierwsza tego typu pozycja w dorobku zespołu Frontier Developments – w 2004 roku studio wyprodukowało grę RollerCoaster Tycoon 3.

Będziemy mogli też spróbować swoich sił na stworzonym torze, własnoręcznie sterując kolejką w trybie zręcznościowym. W zabawie ważną rolę odegra fizyka i destrukcja otoczenia – wokół swojego „parku” postawimy sporo budynków, które będą rozpadały się malowniczo, gdy jakiś wagonik straci przyczepność i poszybuje w dal. Wiele wskazuje na to, że doprowadzanie do takich sytuacji niekiedy będzie nawet w jakiś sposób premiowane. Zabawa rozegra się w trzech trybach, obejmujących ponad 50 różnych wyzwań. Jak przystało na grę dającą dużą swobodę twórczą, istotne staną się także funkcje społecznościowe, polegające przede wszystkim na wymienianiu się z innymi graczami swoimi dziełami.

ScreamRide ma zadebiutować wiosną 2015 roku. Gra powstaje wyłącznie z myślą o konsolach Xbox One i Xbox 360.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

ScreamRide

ScreamRide