Rockstar chce, by GTA VI było grą idealną, niezależnie od tego, jak długo będzie trwała produkcja gry – tak twierdzi dyrektor generalny Take-Two.
Rockstar w pocie czoła pracuje nad GTA VI, chcąc, aby gra była bliska perfekcji. Czy „szóstka” wyznaczy nowe standardy w branży?
Wywiad ze Straussem Zelnickem, dyrektorem generalnym Take-Two, jest dostępny w serwisie YouTube. 65-letni biznesmen opowiada w nim głównie o kulturze pracy, ale nie mogło tam zabraknąć wzmianki o GTA VI.
Sriram, jeden z prowadzących wywiad, zapytał Straussa Zelnicka, jak Take-Two i firmom do niej należących udaje się znaleźć równowagę pomiędzy chęcią dostarczenia graczom nowości a pozostawaniem wiernym sprawdzonym elementom, które ukształtowały serię na przestrzeni lat.
Właściwy fragment zaczyna się w 31 minucie i 25 sekundzie.
Tworzenie Grand Theft Auto jest dużym wyzwaniem dla studia. Odpowiedzią Rockstar jest: „dąż do perfekcji tak długo, aż w końcu zostanie osiągnięta”. Mam tu na myśli stworzenie czegoś, o czym inne studia nawet by nie marzyły.
– Strauss Zelnick
GTA VI bez wątpienia jest ogromnym przedsięwzięciem – gra jest w produkcji od wielu lat, a według plotek pochłonęła już ponad miliard dolarów. Zeszłoroczny wyciek również wskazuje na wielki rozmach.
Co ciekawe, wypowiedź Straussa Zelnicka kłóci się z opinią informatora Tez2, który uważa, że istnieje duże prawdopodobieństwo, że Rockstar będzie skłonne do cięcia zawartości GTA VI, by gra szybciej trafiła na rynek.
Zeszłotygodniowy raport Take-Two wskazuje, że GTA VI (lub inna, równie duża gra studia) zostanie wydana w 2024 roku, na co wskazuje prognozowany ogromny przychód.
Czy Rockstar – za zezwoleniem Take-Two – wyda grę „niedopieczoną” lub wybrakowaną, z zamiarem sprzedaży wyciętej zawartości w formie płatnych dodatków? A może twórcy faktycznie celują w perfekcję, nawet kosztem długiego czasu produkcji? GTA VI zadebiutuje prawdopodobnie na konsolach nowej generacji i PC. Data premiery pozostaje nieznana.
22

Autor: Jakub Tarchała
Pierwsze treści zamieszczał w serwisie YouTube, jednak pisanie tekstów bardziej przypadło mu do gustu. W 2020 roku założył skromnego bloga, na którym publikował recenzje gier, a dwa lata później połączył pracę z hobby i rozpoczął przygodę z pisaniem dla GryOnline.pl. Uwielbia nietuzinkowe poczucie humoru Terry'ego Pratchetta i tajemnice wszechświata zawarte w powieściach Stanisława Lema. Chętnie ogląda komedie i horrory. Wielką miłością darzy uniwersum Stalkera (zarówno growe, książkowe, jak i pastowe). W wolnych chwilach gra na gitarze oraz kolekcjonuje karty Marvela.