Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 stycznia 2023, 21:56

Redfall wygląda ciekawiej na nowym gameplayu; jest data premiery

Redfall od Arkane Studios był jedną z gier zaprezentowanych na zorganizowanym przez Microsoft i Bethesdę pokazie Developer_Direct. Zobaczyliśmy nowy gameplay i poznaliśmy datę premiery produkcji.

Źródło fot. Bethesda Softworks.
i

Zgodnie z zapowiedzią na dzisiejszym pokazie Microsoftu i Bethesdy zaprezentowano Redfall – nastawioną na kooperację dla maksymalnie czworga graczy sieciową grę akcji od Arkane Studios (twórców tytułów takich jak Deathloop, Prey czy seria Dishonored). Zobaczyliśmy nowy gameplay produkcji i poznaliśmy datę premiery. Materiał możecie obejrzeć poniżej.

Pogłoski, o których informowaliśmy Was w połowie stycznia, potwierdziły się – Redfall zadebiutuje 2 maja 2023 roku na PC i XSX/S. Od premiery będzie również dostępny w usłudze PC/Xbox Game Pass.

Gameplay pozwolił nam przyjrzeć się różnym typom wrogów – w tym bogu wampirów, którego będzie można rozgniewać, zabijając jego pobratymców – oraz lokacji. Wśród tych ostatnich znalazły się gniazda wampirów, które będziemy niszczyć, aby odkryć ich sekrety, a finalnie pozbyć się na dobre.

Miejmy nadzieję, że Redfall nie zaliczy (kolejnej) obsuwy na ostatniej prostej, gdyż gra zapowiada się coraz lepiej. Dla przypomnienia dodam, że zaoferuje ona otwarty świat – ograniczony do tytułowej fikcyjnej wyspy zlokalizowanej w amerykańskim stanie Massachusetts, częściowo zaprezentowanej na powyższym wideo – w którym w pojedynkę lub ze znajomymi będziemy walczyć z łaknącymi ludzkiej krwi wampirami.

Co ciekawe, reżyser produkcji, Harvey Smith, zasugerował niedawno, że Redfall może być tylko swego rodzaju skokiem w bok dla Arkane Studios, po którym zespół wróci do sprawdzonej formuły immersive simów z tradycyjnymi lokacjami.

Hubert Śledziewski

Hubert Śledziewski

Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

więcej