Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Cenega Press Release 26 października 2011, 13:04

Red Orchestra 2: Nadciągająca Burza w planie wydawniczym Cenega

Cenega, wyłączny partner firmy 1C Company w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz Węgrzech z przyjemnością informuje, że Red Orchestra 2: Nadciągająca Burza, dodatek do bardzo dobrze przyjętej gry Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu , wszedł do planu wydawniczego firmy.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Cenega, wyłączny partner firmy 1C Company w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz Węgrzech z przyjemnością informuje, że Red Orchestra 2: Nadciągająca Burza, dodatek do bardzo dobrze przyjętej gry Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu , wszedł do planu wydawniczego firmy. Dodatek ten przeniesie graczy w realia wojny na Pacyfiku, umożliwiając wybór strony pomiędzy wojskami Stanów Zjednoczonych i Cesarstwa Japonii. Planowana data premiery to 2012 rok.

Red Orchestra 2: Nadciągająca Burza przenosi bezwzględny realizm i intensywną akcję Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu na Pacyfik, rzucając amerykańskich Marines przeciwko Cesarskiej Armii Japońskiej w kilku ważnych bitwach na wyspach Tarawa, Kwajalein, Saipan, Iwo Jima, Peleliu i innych. Gra zawiera także nowe bronie, na przykład miotacz ognia, a Japończycy mogą ustawiać miny. Gra wnosi również do Red Orchestry dramatyzm i emocje towarzyszące niesławnym japońskim szarżom z okrzykiem "Banzai!"

Red Orchestra 2 to nastawiona na szczegóły, pełna akcji gra z możliwością rozgrywki multi, co-op oraz trybem dla pojedynczego gracza zawiera dynamiczne, pełne brutalności walki piechoty z użyciem najróżniejszego sprzętu wojskowego, od zwykłych transportowców aż po czołgi, samoloty i… wozy bojowe z zamontowanym miotaczem ognia. Pole walki zostało dokładnie odwzorowane, ze szczególnym naciskiem na system chowania się za osłonami oraz balistykę broni. Gracze poza kontrolą swojej własnej postaci muszą wydawać rozkazy żołnierzom sterowanym przez AI. Prosty interface, na którym opiera się dowodzenie swoim oddziałem sprawi, że gracze bez problemów mogą zmieniać taktykę i dostosowywać ją do różnych sytuacji. Gra została stworzona na silniku Unreal Engine 3.