Pewien amator pirotechniki postanowił przekonać się, jak będzie wyglądać eksplozja 200 lasek dynamitu w Red Dead Redemption 2. Efekt jego pracy jest dosyć ciekawy.
Społeczność Red Dead Redemption 2 i Red Dead Online jest pod wrażeniem efektu pracy jednego z użytkowników forum Reddit, który pochwalił się w sieci swoją wybuchową akcją. Forumowicz Harms-Way zdetonował 200 lasek dynamitu, co poskutkowało widowiskowym łańcuchem eksplozji przeprowadzonym wzdłuż torów kolejowych.
Autor opisuje proces przeprowadzania eksplozji w ten sposób:
[Zajęło to - dop. red.] 25 wycieczek do pasera, a edytowanie trwało prawdopodobnie 2-3 godziny! Kocham robić tego typu rzeczy! Szalone jest to, że możesz prawdopodobnie umieścić więcej dynamitu w ten sposób i tak długo, jak jesteś w misji / lobby solo dynamit dalej nie znika.
Pozostali członkowie i członkinie tego subreddita są pod wrażeniem osiągnięcia Harms-Way’a:
Gram w tę grę od bety i nie wiedziałem, że można tak podłożyć dynamit - pisze KelanSeanMcLain.
Tak, w GTA upuszczone materiały wybuchowe zaczynały znikać po piątym (lub podobnej, niewielkiej liczbie).
Jestem szczerze zdumiony, że to zadziałało - to komentarz użytkownika TG626
O swoich doświadczeniach z dynamitem napisał forumowicz BeguiledBF. Efekt jego pracy również musiał być imponujący:
Zrobiłem podobną rzecz w Van Horn. Z tą różnicą, że odpaliłem je wszystkie w jednym wielkim stosie. Więc eksplozja wizualnie nastąpiła naraz, ale było ją słychać w kółko przez około 7 minut.
Cena jednej laski dynamitu w grze to 0,60 dolara, co oznacza że zakup dwustu to koszt 120 dolarów. Tak więc, jeśli gracz dysponuje odpowiednimi funduszami, a materiały wybuchowe nie znikają, można doprowadzić do jeszcze większych eksplozji, co byłoby bardzo widowiskowym zdarzeniem, wartym uwiecznienia. Są wśród Was jacyś piromani? Wysadzajcie śmiało!
Więcej:To nie pomyłka. 12-letnie GTA 5 może zostać Grą Roku 2025 na Steam
19

Autor: Michał Ciężadlik
Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.