Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 17 października 2015, 11:22

autor: Adrian Werner

Real Boxing 2 Creed - polska gra studia Vivid Games oficjalną adaptacją filmu z Rockym Balboą

Studio Vivid Games ogłosiło, że powstająca obecnie kontynuacja gry pięściarskiej Real Boxing została przemianowana na Real Boxing 2 Creed i tym samym stała się oficjalną mobilną adaptacją filmu Creed.

Kilka tygodni informowaliśmy, że polskie studio Vivid Games uzyskało licencję na filmową serię Rocky i wykorzysta tę markę w swojej grze pięściarskiej Real Boxing 2. Teraz dowiedzieliśmy się jak dokładnie autorzy zamierzają to zrealizować. Okazuje się, że projekt został przemianowany na Real Boxing 2 Creed i zgodnie z tytułem, stanowić będzie oficjalną mobilną adaptację nadchodzącej kinowej produkcji Creed.

Creed trafi na srebrny ekran w listopadzie tego roku i gra również ukaże się w tym terminie. W planach są wersje na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android. Produkcja wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami.

Filmowy Creed opowie historię tytułowego młodego boksera, będącego synem mistrza świata w wadze ciężkiej – Apollo Creeda. Chcąc zmierzyć się z legendą ojca pięściarz udaje się do Filadelfii, aby odnaleźć Rockiego Balboę i poprosić go, aby został jego trenerem.

Gra będzie podążała mniej więcej tym samymi torami fabularnymi. Wcielmy się w więc w Adonisa Johnsona Creeda i będziemy trenowali pod okiem Rockiego, a gracz ma pokonywać kolejne etapy kariery zarówno w trybie single, jak i multiplayer. Warto dodać, że autorzy planują aktywne wspieranie projektu po premierze. Kolejne aktualizacje mają bowiem wprowadzić klasyczne pojedynki z filmowej serii, pozwalając graczom walczyć jako Rocky w legendarnych starciach przeciwko Apollo Creedowi, Clubberowi Langowi czy Ivanowi Drago.

Przypomnijmy, że poza licencją filmową Real Boxing 2 Creed zaoferuje także wiele nowości i ulepszeń w porównaniu z pierwszą odsłoną cyklu. Jedynka zachwycała oprawą graficzną i kontynuacja ma spore szanse dokonać tego samego, gdyż autorzy przestawili się z Unreal Engine 3 na czwartą generację tego silnika, a udostępnione do tej pory screeny imponują poziomem detali. Ponadto zmianom ulegną mechanizmy rozgrywki. Gra ma być bardziej dynamiczna i pojawi się możliwość wyprowadzanie efektownych ataków specjalnych.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej