Premiera Rainbow Six: Extraction przesunięta po raz drugi
Firma Ubisoft poinformowała, że premiera gry Rainbow Six: Extraction została przełożona na następny rok. Na kooperacyjną strzelankę nie będziemy jednak czekać dużo dłużej, niż zakładaliśmy. Opóźniono także debiut Riders Republic – tytuł zaliczy niemal dwumiesięczny poślizg.

Mamy niemiłą wiadomość dla wszystkich fanów kooperacyjnego strzelania w sieci, którzy oczekiwali na wrześniową premierę gry Tom Clancy's Rainbow Six: Extraction. Firma Ubisoft poinformowała bowiem dziś, że tytuł zaliczy opóźnienie i zadebiutuje dopiero w przyszłym roku – dokładniej w styczniu. Nie będziemy zatem musieli czekać zbyt długo.
W oficjalnym komunikacie Francuzi wyjaśnili, że chcą dostarczyć fanom „pełnoprawne doświadczenie AAA, które zmieni ich podejście do gier kooperacyjnych”. Jako poparcie tej obietnicy twórcy podają unikalne funkcje pokroju Missing in Action czy The Sprawl – dzięki nim każda misja w Rainbow Six: Extraction ma być „pełna napięcia i wyzwań”.
Sygnowana nazwiskiem Toma Clancy’ego produkcja nie będzie jedyną z katalogu Ubisoftu, która ukaże się nieco później, niż zakładano. „Obsuwę” zaliczyło także Riders Republic, czyli gra sportowa poświęcona ekstremalnym dyscyplinom. W tym przypadku poślizg jest jednak mniejszy – tytuł miał ukazać się 2 września, a wyjdzie 28 października.
Z jednej strony powinniśmy się cieszyć, że Ubisoft szlifuje swoje produkcje, bo dzięki temu jest szansa, iż nie będą one równie „zabugowane” co Assassin’s Creed: Valhalla. Z drugiej jednak nie mamy gwarancji, że mimo wszystko nie wyjdą one w kiepskim stanie. Szczególne obawy powinni mieć fani Rainbow Six, gdyż premiera Extraction (wcześniej znanego pod nazwą Quarantine) została przełożona po raz drugi, co może być zwiastunem sporych problemów produkcyjnych.
- Graliśmy w Rainbow Six Extraction – Ubisoft pozazdrościł CoD-owi trybu zombie
- Oficjalna strona internetowa gry Tom Clancy’s Rainbow Six: Extraction

Tom Clancy's Rainbow Six: Extraction
Data wydania: 20 stycznia 2022
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
SztormBoy Pretorianin

Pomysł może i dobry ale mam wrażenie, że gameplay będzie ultra powtarzalny i nudzący do tego stopnia że pogra się w to kilka godzin i już będzie się miało tego dosyć. Żeby temu zapobiec musieliby dać dużo zmiennych (miejsce rozgrywki, czas rozgrywki, ilość i warianty zarażonych, nagłe nieprzewidziane zdarzenia itp.) + system progresji bardzo sensownie pomyślany tak żeby po 50h wciąż było coś ciekawego do odblokowania, ale to się raczej nie stanie więc gra szybko padnie.
Jeyhard Generał

A wystarczyło wziąć tryb przetrwania z pierwszego Division, rozbudować go i stworzyć na tej podstawie pełnoprawną grę singlową i/lub pod multi i byłaby podstawa pod solidną grę.
dzl Legend

Pamiętacie, że Rainbow Six był kiedyś serią taktycznych (czasem także kooperacyjnych) strzelanek? Ubisoft też nie.
hqpl Legionista
Gra jest jeszcze za mało infantylna, muszą dodać więcej kolorowych skórek na których więcej zarobią...
bolek2018 Generał
Chyba się zorientowali że taki syf nie przejdzie i trzeba jednak dodać chociaż tryb PvP...