Kickstarter pecetowej gry akcji Project Nimbus przekroczył cel minimalny. W produkcji pokierujemy zaawansowanymi mechami, przeznaczonymi głównie do walki w powietrzu.
Ludzie z studia GameCrafter mają powody do zadowolenia. Zorganizowany przez nich Kickstarter pecetowej gry Project Nimbus przekroczył próg minimalny w wysokości 6 tys. funtów. Do końca zbiórki pozostało 19 dni, więc zgromadzona suma bez wątpienia ulegnie jeszcze sporemu zwiększeniu. Pierwotny cel był tak niski, gdyż twórcy mieszkają obecnie w Tajlandii, gdzie koszty życia są niewielkie i sześć tysięcy funtów wystarczy im na dokończenie gry w najprostszej postaci. Mają jednak nadzieję, że uda im się uzyskać dodatkowe środki, za pomocą których rozszerzą zawartość gry.
Project Nimbus skoncentruje się na bitwach mechów. Zrealizowane one zostaną w rzadko spotykanym na pecetach japońskim stylu, zainspirowanym licznymi seriami animowanymi. Oznacza to, że kierowane przez nas roboty będą poruszały się w bardzo szybkim tempie i większość czasu spędzą w powietrzu, a nie na ziemi.

Akcja gry osadzona zostanie pod koniec XXI wieku, dekady po tym, jak wielka wojna zniszczyła powierzchnię naszej planety do tego stopnia, że ludzie nie byli już w stanie na niej żyć. Ocaleni uciekli na orbitę i podzielili się na trzy frakcje. W walce o surowce wykorzystują one zarówno statki powietrzne, jak i latające mechy znane jako BattleFrames.
Autorzy celują w szalenie dynamiczne bitwy powietrzne, w których walczyć będziemy z dziesiątkami przeciwników, a niebo ma być gęste od rakiet i pocisków. Poza standardowymi przeciwnikami zmierzymy się także z asami, posiadającymi własne historie, osobowości i style walki. Ponadto nie zabraknie bitew z przypominającymi latające fortece olbrzymimi statkami. Kierowane przez nas mechy mają osiągać zawrotne prędkości i podróż z powierzchni na orbitę zajmie raptem kilka minut. Gra w niczym nie ograniczy swobody ruchy w powietrzu, a dodatkowe dopalacze umożliwią wykonywanie błyskawicznych manewrów podczas walki.
Wszystkim tym będziemy bawili się w kampanii dla pojedynczego gracza. Na razie twórcy koncentrują się wyłączenie na trybie solo, choć w przyszłości chcieliby także wprowadzić rozgrywki wieloosobowe. Premiera zaplanowana została na lipiec tego roku. Warto na koniec dodać, że Project Nimbus otrzymał już akceptację w ramach programu Greenlight i trafi do sprzedaży na serwisie Steam.
Gracze
Steam
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.