Project CARS nadjedzie jesienią 2014 roku. Zmieniono docelowe platformy sprzętowe gry

Studio Slightly Mad zapowiedziało, że Project CARS ukaże się na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i Wii U, a także pecetach oraz platformie Steam OS wczesną jesienią 2014 roku. Jednocześnie porzucono prace nad wersjami na na Xboksa 360 i PlayStation 3.

Krzysztof Mysiak

Nastąpiły spore zmiany w temacie Project CARS. - Project CARS nadjedzie jesienią 2014 roku. Zmieniono docelowe platformy sprzętowe gry - wiadomość - 2013-11-07
Nastąpiły spore zmiany w temacie Project CARS.

Minęło trochę czasu, odkąd pojawiły się ostatnie wieści dotyczące terminu premiery Project CARS – miało to miejsce wiosną i ogłoszono wówczas, że tytuł ukaże się w drugim kwartale 2014 roku. Teraz okazuje się, że data debiutu gry uległa kolejnemu przesunięciu – na początek przyszłorocznej jesieni.

Jednocześnie nastąpiły spore zmiany w temacie docelowych platform sprzętowych, na które produkcja ma wyjść. Zarzucono produkcję wersji na Xboksa 360 i PlayStation 3, lecz w zamian Project CARS otrzymają użytkownicy zapowiedzianego niedawno systemu Steam OS oraz konsol nowej generacji (Xboksa One i PlayStation 4). W dalszym ciągu priorytetem twórców jest wersja pecetowa, toteż zadebiutuje ona jako pierwsza, a pozostałe edycje pojawią się niedługo po niej.

Lista docelowych platform sprzętowych Project CARS wygląda teraz tak. - Project CARS nadjedzie jesienią 2014 roku. Zmieniono docelowe platformy sprzętowe gry - wiadomość - 2013-11-07
Lista docelowych platform sprzętowych Project CARS wygląda teraz tak.

Project CARS od samego początku zajmowało czołowe miejsce stawki, jeśli chodzi o niesamowitą szczegółowość, czy to w temacie graficznego kunsztu wykonania tras i pojazdów, technicznego podejścia do kwestii pogody i cyklu dobowego, czy też wyczucia każdego samochodu i jego reakcji na dotyk” – powiedział Ian Bell, szef Slightly Mad Studios. – „Dzięki potędze nowych platform sprzętowych nie musimy iść na kompromis między technologiczną granicą możliwości a naszą wizją, co oznacza, że po zasiąściu za kółkiem graczy czekają zapierające dech doświadczenia.”

Choć słowa te brzmią bardzo butnie, każdy kolejny materiał udostępniony przez deweloperów zdaje się udowadniać, że kryje się w nich więcej niż ziarenko prawdy. O tym, czy i na Was oprawa Project CARS robi takie wrażenie, możecie przekonać się, oglądając ostatnie materiały z gry. Warto też wspomnieć o liście wykorzystywanych przez nią zaawansowanych efektów, ujawnionej na niedawnej konferencji firmy Nvidia.

Project CARS

Project CARS

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 7 maja 2015

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

7.1

Gracze

7.9

Steam

8.0

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krzysztof Mysiak

Autor: Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

Microsoft Game Studios obiecuje więcej gier na PC

Następny
Microsoft Game Studios obiecuje więcej gier na PC

NBA Live 14 - kondycja zawodników będzie aktualizowana w godzinę po zakończeniu prawdziwego meczu

Poprzedni
NBA Live 14 - kondycja zawodników będzie aktualizowana w godzinę po zakończeniu prawdziwego meczu

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl