Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 maja 2017, 19:49

Premiera Get Even została opóźniona

W związku z wczorajszym zamachem terrorystycznym, jaki miał miejsce w Manchesterze, firma Bandai Namco podjęła decyzję o przesunięciu premiery gry Get Even. Produkcja miała zadebiutować 26 maja, jednak przyjdzie nam na nią poczekać niemal miesiąc dłużej.

Jak donosi serwis Eurogamer, firma Bandai Namco zdecydowała się przełożyć premierę Get Even, czyli pierwszoosobowego thrillera stworzonego przez polskie studio The Farm 51. Powodem takiego stanu rzeczy jest wczorajszy zamach terrorystyczny, jaki miał miejsce w Manchesterze. Produkcja miała zadebiutować za trzy dni, czyli 26 maja – trafi jednak do sprzedaży za miesiąc, 23 czerwca. Jak można wyczytać w oficjalnym oświadczeniu wydawcy:

Biorąc pod uwagę ostatnie wydarzenia, zdecydowaliśmy się przełożyć premierę Get Even na 23 czerwca. Chcielibyśmy wyrazić nasze najgłębsze kondolencje wszystkim poszkodowanym.

Siłą Get Even ma być niepokojący klimat i oryginalna mechanika rozgrywki. - Premiera Get Even została opóźniona - wiadomość - 2017-05-23
Siłą Get Even ma być niepokojący klimat i oryginalna mechanika rozgrywki.

Get Even zapowiada się o tyle interesująco, że w ciekawy sposób połączy elementy klasycznego FPS-a, przygodówki i horroru psychologicznego. Motorem napędowym gry ma być intrygująca i skomplikowana fabuła, która ma łączyć elementy mrocznego science fiction i surrealizmu. Bez wątpienia uwagę zwróci tak zwany Corner Gun, czyli specjalny karabin pozwalający na strzelanie do celów znajdujących się za rogiem.

Należy także odnotować, że produkcja wykorzysta technologię fotogrametrii, dzięki której twórcom udało się w szczegółowy sposób oddać przede wszystkim wygląd poszczególnych lokacji. Wiele wskazuje więc na to, że jest na co czekać – nawet jeśli oprawa graficzna nie prezentuje się tak dobrze, jak na pierwszych materiałach.

Krystian Pieniążek

Krystian Pieniążek

Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy długie lata. Poza tym studiował kulturoznawstwo na AGH, gdzie lwią część prac zaliczeniowych również poświęcił grom wideo. Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku była jego oczkiem w głowie, przez lata był obecny również w newsroomie, a także pojawił się w dziale publicystyki. Niemniej ostatecznie skoncentrował się na Encyklopedii, gdzie nie tylko pracuje jako autor, lecz zajmuje się również technicznym zapleczem. Ponadto prowadzi własny sklep z grami wideo oraz gadżetami growymi i filmowymi, biega (jego największym osiągnięciem są maratony, jednak ma ochotę porwać się na dystans ultra), uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.

więcej