Jeden z najpopularniejszych raperów nowego pokolenia związał się z Sony umową na wyłączność. Travis Scott i jego marka Cactus Jack będą razem z Sony reklamować PS5.
Jeden z najpopularniejszych raperów nowego pokolenia - Travis Scott - związał się z Sony umową na wyłączność. W ogłoszeniu tej współpracy padła informacja, że raper obejmie stanowisko strategicznego partnera kreatywnego.
Ciężko jest stwierdzić, jakie owoce przyniesie współpraca ze Scottem i jego marką Cactus Jack. Jednak mając na uwadze, że koncert Travisa w Fortnite pobił wszelkie rekordy, przyciągając do gry 12,3 miliona graczy, ruch Sony nie wydaje się być pozbawiony sensu.
Przygotowane z tej okazji wideo niczego nie zdradza, musimy więc być cierpliwi zanim zobaczymy, jak Sony wykorzysta gigantyczną popularność rapera.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Sony daje za darmo 8 niespodziewanych upominków na PlayStation 5. Oto kod
18

Autor: Paweł Musiolik
Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.