Drugi sezon w Last Epoch wystartuje w kwietniu przyszłego roku. Twórcy przedstawili kolejną porcję nowości zmierzających do gry.
Chociaż na ustach wszystkich fanów gatunku hack’n’slash znajduje się obecnie Path of Exile 2, to warto również śledzić, co dzieje się u konkurencji. Studio Eleventh Hour Games ogłosiło właśnie dużo nowości oraz zaprezentowało zaktualizowaną „roadmapę” gry Last Epoch. Trzeba przyznać, że 2. sezon rozgrywek zapowiada się bardzo ciekawie.
Przypomnijmy, że 1. sezon zadebiutował jeszcze w lipcu tego roku i nie do końca spełnił oczekiwania graczy. Na kolejną dużą aktualizację twórcy każą więc czekać swoim fanom naprawdę sporo czasu. Oczekiwanie na szczęście powoli dobiega końca, a im bliżej 2. sezonu, tym więcej kart deweloperzy zamierzają przed nami odkrywać.
Drugi sezon skupia się na obszarach, które wzbudziły największe zainteresowanie, tj. rozszerzona zawartość w tzw. „endgame”, lepsze wrażenia dla nowych graczy oraz udoskonalenie lochów, wydajności i balansu. Wczoraj opublikowano wpis na forum, gdzie twórcy wymienili kilka konkretnych elementów.
Poza wyżej wymienionymi twórcy zapewnili, że naprawią liczne błędy, aby zapewnić bardziej stabilne i wydajne doświadczenie. Dodane zostanie też sporo mniejszych funkcji, jak ulepszenie UI, zmiany w kluczach, lepsze dźwięki i wiele więcej.
Niestety 2. sezon zadebiutuje nieco później, niż było to wstępnie szacowane. Zawita on na serwery dopiero w kwietniu 2025 roku. Twórcy podjęli taką decyzję, chcąc dostarczyć graczom jak najlepsze doświadczenie.
W zaprezentowanej „roadmapie” deweloperzy pokrótce przedstawili również, czego możemy spodziewać się w przyszłości, po zakończeniu 2. sezonu. Nie ma tego dużo i jest napisane jedynie ogólnikowo, więc na bardziej konkretne informacje będziemy musieli trochę poczekać.
W przyszłości do gry dodane zostaną nowe „pinnacle bossowie”, czyli najpotężniejsi przeciwnicy, dostępni do ubicia w końcowej fazie gry. W dalszym ciągu ulepszany będzie system monolitów, a do tego kampania doczeka się kontynuacji. Ponadto dodane zostaną „pieczęcie umiejętności” oraz system transmogryfikacji i barwników. Zapowiedziano również usprawnienia w sterowaniu kontrolerem.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
3

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).