Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 lipca 2025, 12:38

autor: Adrian Werner

Po 6 latach John Wick Hex zniknie ze wszystkich platform. Oficjalny powód usunięcia pozostaje nieznany

Ciekawa taktyczna gra John Wick Hex za dwa dni zniknie ze sprzedaży. Produkcji nie kupimy na żadnej wspieranej platformie.

Źródło fot. Big Fan Games
i

Firma Big Fan Games poinformowała, że taktyczna strategia John Wick Hex studia Bithell Games wkrótce zniknie ze sprzedaży.

  1. Stanie się to 17 lipca, więc jeśli chcecie kupić ten tytuł, to nie zostało Wam dużo czasu.
  2. Osoby, które kupiły grę przed usunięciem ze sprzedaży, będą mogły ją wciąż pobrać także po 17 lipca.
  3. Wydawca nie podał przyczyny tej decyzji, ale nie jest trudno się jej domyślić. Zgodnie z tytułem gra oparta jest na licencji filmowej serii John Wick i najpewniej ta licencja po prostu wygasła.

John Wick Hex to produkcja z 2019 roku, której wczorajszy rekord aktywności na Steamie wyniósł raptem 9 osób bawiących się równocześnie (ogólny rekord na Steamie to 85 graczy jednocześnie). Nie jest to zatem tytuł, który ma wielki potencjał sprzedażowy w przyszłości, więc odnowienie licencji po prostu się nie opłacało wydawcy.

John Wick Hex zadebiutowało w 2019 r. na PC, a w kolejnym roku ukazały się konwersje na konsole PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.

Wersję pecetową gry można kupić na Steamie za 91,99 zł oraz w serwisie Epic Games Store za 69 zł. W PlayStation Store zapłacicie 89 zł, w Xbox Store 92,49 zł, a w Nintendo eShop 80 zł. Produkcja nie oferuje polskiej wersji językowej.

Szkoda, że Big Fan Games dopiero teraz poinformowało o rychłym wycofaniu gry ze sprzedaży. Podczas niedawnej letniej wyprzedaży na Steam John Wick Hex można było bowiem kupić za raptem 18,39 zł i wielu graczy z chęcią skorzystałoby z tej oferty, gdyby wiedziało, że to ostatnia okazja, aby tanio nabyć ten tytuł.

  1. John Wick Hex

Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej