Miłośnik gry Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie przez ponad dekadę ulepszał oraz rozszerzał cenioną strategię. Po 13 latach autorska modyfikacja z nowymi mapami i jednostkami doczekała się pełnej wersji.
Po 13 latach pracy nad modem i 21 lat od premiery gry – wreszcie doczekaliśmy się prawdopodobnie najpełniejszej wersję strategii Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie. Twórca o pseudonimie Rohirim91 od 2012 roku pracował nad modyfikacją Middle-earth: Extended Edition, która zarówno usprawnia, jak i znacząco rozbudowuje kultowego RTS-a. 5 kwietnia tego roku jego dzieło wreszcie zadebiutowało w pełnej wersji, dając fanom kolejny pretekst, by powrócić do Śródziemia.
Strategia Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie zadebiutowała 6 grudnia 2004 roku. Za jej opracowanie odpowiadało studio EA Los Angeles, znane później jako Danger Close Games.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth
Data wydania: 6 grudnia 2004
GRYOnline
Gracze
3

Autor: Krzysztof Kałuziński
W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.