Play - infolinia i opinie. Jak rozwiązywać problemy z operatorem w 2025 roku?

W tym artykule pochylamy się nad siecią Play i podajemy numery telefonów na infolinię oraz opisujemy inne formy kontaktów z jej konsultantami, a także przytaczamy opinie jej użytkowników.

futurebeat.pl

Krystian Pieniążek

Play - infolinia i opinie. Jak rozwiązywać problemy z operatorem w 2025 roku?, źródło grafiki: Play.
Play - infolinia i opinie. Jak rozwiązywać problemy z operatorem w 2025 roku? Źródło: Play.

Play to jedna z największych polskich sieci komórkowych. Warto zatem sprawdzić, jakie formy kontaktu oferuje ona swoim abonentom (oraz osobom, które dopiero chcą zostać jej klientami), a także jakie opinie na jej temat można znaleźć w Internecie.

Infolinia Play – rozwiązywanie problemów

Sieć Play oferuje szereg możliwości związanych z kontaktem ze swoją pomocą techniczną.

Po pierwsze, dysponuje ona infolinią, z którą można się skontaktować, dzwoniąc pod następujące numery telefonu:

  1. 790 500 500 – klienci indywidualni
  2. *500 – klienci indywidualni będący abonentami sieci Play
  3. 813 813 813 – abonenci usług multimedialnych
  4. 790 600 600 – klienci biznesowi
  5. *600 – klienci biznesowi będący abonentami sieci Play
  6. 730 300 400 – infolinia sprzedażowa
  7. 813 813 813 – infolinia sprzedażowa

Oprócz tego firma pozwala nam skorzystać ze swojego czatu, który możemy znaleźć:

  1. Na stronie głównej play.pl w sekcji „Pomoc” i podsekcji „Kontakt”.
  2. Dla abonentów usług multimedialnych – w serwisie Moje usługi, w lewym dolnym rogu ekranu.

Ostatnią formą kontaktu z siecią Play jest kontakt poprzez aplikację Play24, przy pomocy której również możemy skorzystać z czatu.

  1. Play24 w Google Play
  2. Play24 w App Store
Play24 to swoiste centrum dowodzenia dla abonenta tej sieci. Źródło: P4 sp. Z o.o. operator sieci Play | Google Play.
Play24 to swoiste centrum dowodzenia dla abonenta tej sieci. Źródło: P4 sp. Z o.o. operator sieci Play | Google Play.

Opinie na temat Play

Choć wśród klientów sieci Play nie brakuje osób, które są zadowolone z jej usług, opinie na jej temat, które możemy znaleźć w Internecie, są iście miażdżące. W chwili, w której są pisane te słowa, w serwisie Ceneo średnia ocen wystawionych jej przez użytkowników wynosi 0,7 na 5, na stronie Trustpilot wynosi 1,1 na 5, zaś na stronie opiniuj.pl – niewiele wyższe 1,39 na 5.

Ich autorzy narzekają między innymi na:

  1. zasięg sieci;
  2. błędy popełniane przez konsultantów;
  3. ofertę oraz nieprzejrzyste informacje na jej temat;
  4. techników pracujących dla firmy;
  5. priorytetowe traktowanie nowych klientów i „zbywanie” osób mających już umowy.

Przykładowe opinie prezentują się następująco (zachowano oryginalną pisownię):

Tragedia. Byłem klientem UPC obecnie play . Po kilku latach padł ruter . Po kontakcie z play na wizytę P technika mam czekać tydzień. Gdy zadzwoniłem tak z ciekawości aby ( umówić się na montaż jako nowy klient ) termin wizyty następnego dnia.

Gdyby się dało dać ujemną ocenę to właśnie to bym zrobił. Internet nie działa przez 80% czasu utrata pakietów na poziomie 40-80% to standard (powinno być 0% cały czas). Mam nadzieję że UOKIK albo inny podmiot kontrolny zajmie się tym ponieważ jest to skrajnie niepoważne. Ta firma nie jest w stanie dotrzymać warunków obowiązującej umowy.

Gdyby była opcja 0 to bym ją wybrał. Światłowód PLAY - nie można na tym polegać. Często strasznie spowalnia. Nie można bezpośrednio połączyć się z pomocą techniczną. Trzeba przejść przez postarzające się instrukcje typu: wyłącz z sieci, zresetuj, itp itd.

Na koniec warto jednak odnotować, że inne sieci, jak Orange czy Plus, również nie mogą się pochwalić zbyt wysokimi notami od swoich abonentów. By się o tym przekonać, wystarczy wpisać stosowne hasło w wyszukiwarce. Dlaczego tak to wygląda?

Cóż, powodem takiego stanu rzeczy może być fakt, że zazwyczaj opinie wystawiają ci, którzy doświadczyli jakichś problemów. Rzadko kiedy zdarza się, by zadowolony z usług klient znalazł czas na napisanie kilku ciepłych słów o danej firmie.

Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Podobało się?

2

Krystian Pieniążek

Autor: Krystian Pieniążek

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Mobile
2025-05-22
23:29

user106960978e0 Junior

Mam ostatnio problem z routerem co jakiś czas a to za palą się na czerwono a potem na fioletowo a później dostaje info że twoje połączenie z Internetem zostało zerwane płace za abonament 200 złotych i proszę o pomoc chciałbym by ktoś mógł mi pomóc co się dzieje może mógłby przyjść do mnie ktoś i sprawdzić co się dzieje będę wdzięczny za pomoc

Komentarz: user106960978e0

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl