Play - infolinia i opinie. Jak rozwiązywać problemy z operatorem w 2025 roku?
W tym artykule pochylamy się nad siecią Play i podajemy numery telefonów na infolinię oraz opisujemy inne formy kontaktów z jej konsultantami, a także przytaczamy opinie jej użytkowników.

Play to jedna z największych polskich sieci komórkowych. Warto zatem sprawdzić, jakie formy kontaktu oferuje ona swoim abonentom (oraz osobom, które dopiero chcą zostać jej klientami), a także jakie opinie na jej temat można znaleźć w Internecie.
Infolinia Play – rozwiązywanie problemów
Sieć Play oferuje szereg możliwości związanych z kontaktem ze swoją pomocą techniczną.
Po pierwsze, dysponuje ona infolinią, z którą można się skontaktować, dzwoniąc pod następujące numery telefonu:
- 790 500 500 – klienci indywidualni
- *500 – klienci indywidualni będący abonentami sieci Play
- 813 813 813 – abonenci usług multimedialnych
- 790 600 600 – klienci biznesowi
- *600 – klienci biznesowi będący abonentami sieci Play
- 730 300 400 – infolinia sprzedażowa
- 813 813 813 – infolinia sprzedażowa
Oprócz tego firma pozwala nam skorzystać ze swojego czatu, który możemy znaleźć:
- Na stronie głównej play.pl w sekcji „Pomoc” i podsekcji „Kontakt”.
- Dla abonentów usług multimedialnych – w serwisie Moje usługi, w lewym dolnym rogu ekranu.
Ostatnią formą kontaktu z siecią Play jest kontakt poprzez aplikację Play24, przy pomocy której również możemy skorzystać z czatu.

Opinie na temat Play
Choć wśród klientów sieci Play nie brakuje osób, które są zadowolone z jej usług, opinie na jej temat, które możemy znaleźć w Internecie, są iście miażdżące. W chwili, w której są pisane te słowa, w serwisie Ceneo średnia ocen wystawionych jej przez użytkowników wynosi 0,7 na 5, na stronie Trustpilot wynosi 1,1 na 5, zaś na stronie opiniuj.pl – niewiele wyższe 1,39 na 5.
Ich autorzy narzekają między innymi na:
- zasięg sieci;
- błędy popełniane przez konsultantów;
- ofertę oraz nieprzejrzyste informacje na jej temat;
- techników pracujących dla firmy;
- priorytetowe traktowanie nowych klientów i „zbywanie” osób mających już umowy.
Przykładowe opinie prezentują się następująco (zachowano oryginalną pisownię):
Tragedia. Byłem klientem UPC obecnie play . Po kilku latach padł ruter . Po kontakcie z play na wizytę P technika mam czekać tydzień. Gdy zadzwoniłem tak z ciekawości aby ( umówić się na montaż jako nowy klient ) termin wizyty następnego dnia.
Gdyby się dało dać ujemną ocenę to właśnie to bym zrobił. Internet nie działa przez 80% czasu utrata pakietów na poziomie 40-80% to standard (powinno być 0% cały czas). Mam nadzieję że UOKIK albo inny podmiot kontrolny zajmie się tym ponieważ jest to skrajnie niepoważne. Ta firma nie jest w stanie dotrzymać warunków obowiązującej umowy.
Gdyby była opcja 0 to bym ją wybrał. Światłowód PLAY - nie można na tym polegać. Często strasznie spowalnia. Nie można bezpośrednio połączyć się z pomocą techniczną. Trzeba przejść przez postarzające się instrukcje typu: wyłącz z sieci, zresetuj, itp itd.
Na koniec warto jednak odnotować, że inne sieci, jak Orange czy Plus, również nie mogą się pochwalić zbyt wysokimi notami od swoich abonentów. By się o tym przekonać, wystarczy wpisać stosowne hasło w wyszukiwarce. Dlaczego tak to wygląda?
Cóż, powodem takiego stanu rzeczy może być fakt, że zazwyczaj opinie wystawiają ci, którzy doświadczyli jakichś problemów. Rzadko kiedy zdarza się, by zadowolony z usług klient znalazł czas na napisanie kilku ciepłych słów o danej firmie.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
Komentarze czytelników
user106960978e0 Junior
Mam ostatnio problem z routerem co jakiś czas a to za palą się na czerwono a potem na fioletowo a później dostaje info że twoje połączenie z Internetem zostało zerwane płace za abonament 200 złotych i proszę o pomoc chciałbym by ktoś mógł mi pomóc co się dzieje może mógłby przyjść do mnie ktoś i sprawdzić co się dzieje będę wdzięczny za pomoc