W tym artykule pochylamy się nad siecią Play i podajemy numery telefonów na infolinię oraz opisujemy inne formy kontaktów z jej konsultantami, a także przytaczamy opinie jej użytkowników.
Play to jedna z największych polskich sieci komórkowych. Warto zatem sprawdzić, jakie formy kontaktu oferuje ona swoim abonentom (oraz osobom, które dopiero chcą zostać jej klientami), a także jakie opinie na jej temat można znaleźć w Internecie.
Sieć Play oferuje szereg możliwości związanych z kontaktem ze swoją pomocą techniczną.
Po pierwsze, dysponuje ona infolinią, z którą można się skontaktować, dzwoniąc pod następujące numery telefonu:
Oprócz tego firma pozwala nam skorzystać ze swojego czatu, który możemy znaleźć:
Ostatnią formą kontaktu z siecią Play jest kontakt poprzez aplikację Play24, przy pomocy której również możemy skorzystać z czatu.

Choć wśród klientów sieci Play nie brakuje osób, które są zadowolone z jej usług, opinie na jej temat, które możemy znaleźć w Internecie, są iście miażdżące. W chwili, w której są pisane te słowa, w serwisie Ceneo średnia ocen wystawionych jej przez użytkowników wynosi 0,7 na 5, na stronie Trustpilot wynosi 1,1 na 5, zaś na stronie opiniuj.pl – niewiele wyższe 1,39 na 5.
Ich autorzy narzekają między innymi na:
Przykładowe opinie prezentują się następująco (zachowano oryginalną pisownię):
Tragedia. Byłem klientem UPC obecnie play . Po kilku latach padł ruter . Po kontakcie z play na wizytę P technika mam czekać tydzień. Gdy zadzwoniłem tak z ciekawości aby ( umówić się na montaż jako nowy klient ) termin wizyty następnego dnia.
Gdyby się dało dać ujemną ocenę to właśnie to bym zrobił. Internet nie działa przez 80% czasu utrata pakietów na poziomie 40-80% to standard (powinno być 0% cały czas). Mam nadzieję że UOKIK albo inny podmiot kontrolny zajmie się tym ponieważ jest to skrajnie niepoważne. Ta firma nie jest w stanie dotrzymać warunków obowiązującej umowy.
Gdyby była opcja 0 to bym ją wybrał. Światłowód PLAY - nie można na tym polegać. Często strasznie spowalnia. Nie można bezpośrednio połączyć się z pomocą techniczną. Trzeba przejść przez postarzające się instrukcje typu: wyłącz z sieci, zresetuj, itp itd.
Na koniec warto jednak odnotować, że inne sieci, jak Orange czy Plus, również nie mogą się pochwalić zbyt wysokimi notami od swoich abonentów. By się o tym przekonać, wystarczy wpisać stosowne hasło w wyszukiwarce. Dlaczego tak to wygląda?
Cóż, powodem takiego stanu rzeczy może być fakt, że zazwyczaj opinie wystawiają ci, którzy doświadczyli jakichś problemów. Rzadko kiedy zdarza się, by zadowolony z usług klient znalazł czas na napisanie kilku ciepłych słów o danej firmie.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
2

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.